Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
piątek, 5 grudnia 2025 19:37
Reklama

Pierwsze wydanie Playboya, bez nagości.

Najsłynniejszy magazyn dla dorosłych gentlemanów, w zeszłym roku wydał oficjalne stanowisko o rozpoczęciu nowej epoki. Ten moment zakłada usunięcie wszelkich „nagich pań” i rozkładówek. A wszystko zaczęło się od…

Spadku sprzedaży. W 1975 roku ilość sprzedanych egzemplarzy pisemka dla dorosłych wynosiła 5,6 miliona. A w ubiegłym roku jedyne 800 tysięcy – to wymusiło na włodarzach magazynu radykalne kroki. Teraz, według nowej strategii Playboy ma trafić przede wszystkim do młodego pokolenia. W czasach w których piersi i pornografie, można znaleźć w dowolnym smartfonie, polityka może wydawać się rozsądna. Pierwszą modelką, która ukazała się na skrajnie minimalistycznej okładce, która wzoruje się na popularnej aplikacji społecznościowej Snapchat, zwie się Sara McDaniel.

Teraz, jeżeli ktokolwiek postanowił się zastanowić, czym nowe wydanie różni się od poprzedniego – redaktorzy stawiają na social media. I próbują przykuć spojrzenie czymś innym niż nagością. Dla zapalonych… „fanów” magazynu, ważna informacja.

Rozkładówki nie znikną ze wszystkich wersji Playboya – na ten przykład w Polsce, wciąż będziemy mogli docenić piękno niektórych pań w stroju… Ewy.


Podziel się
Oceń

Reklama
ReklamaElmas wędliny
Reklama
ReklamaSalon Oświetleniowy Mirat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama