Jednym z najpopularniejszych chwytów marketingowych jest nanoszenie nadruków na koszulki reklamowe. Mogą mieć one formę logo lub dowolnie wybranej grafiki. Warto jednak zadbać o to, aby znakowane elementy jednoznacznie kojarzyły się z konkretną firmą.
Budowanie świadomości marki poprzez koszulki reklamowe z nadrukiem jest nie tylko pożądane, ale przede wszystkim korzystne i skuteczne. Ta niedroga forma reklamy pozwala w prosty sposób zbudować nową sieć potencjalnych klientów, a także umożliwić wykreowanie pozytywnych skojarzeń z daną marką.
Korzyść pierwsza — forma zdobywania nowych klientów
Podstawowym celem wprowadzania koszulek reklamowych z nadrukiem do brandu marki jest ich zastosowanie w formie firmowego uniformu lub jako upominku dla już posiadanych klientów.
Warto zadbać o jakość wykonania tych koszulek, ponieważ to ona w dużej mierze warunkuje późniejsze postrzeganie firmy, jej towarów lub usług. Jeżeli koszulka lub jej nadruk będą kiepskiej jakości, automatycznie w oczach klientów spadnie autentyczność marki.
Decydując się na rozpowszechnianie koszulek reklamowych z nadrukiem, należy wcześniej oszacować zapotrzebowanie na ten typ produktów, ponieważ ich zaprojektowanie, przygotowanie grafiki do znakowania, zamówienie materiału, a także późniejsze drukowanie generuje koszty.
Tym samym, designerskie T-shirty mogą być dobrym pomysłem na zaciekawienie marką nowych klientów, pełniąc funkcję dopełnienia kampanii reklamowej, przy czym zawyżenie liczby koszulek w nakładzie może okazać się zbyt kosztowne, prowadząc do poważnych strat finansowych.
Korzyść druga — kreacja wizualna firmy
Profesjonalnie wykonane koszulki reklamowe z nadrukiem stanowią istoty element tworzenia kreacji wizualnej danej firmy. Odzież wykonana z materiałów o wysokiej elastyczności z nadrukowaną grafiką wysokiej jakości kojarzą się z profesjonalną obsługą.
W tym aspekcie warto zadbać o estetykę wykonania nie tylko samej grafiki, ale i odzieży, ponieważ uniformy firmowe kreowane są z myślą o pozyskiwaniu nowych klientów oraz utrzymywaniu stałych. Nie bez powodu są to wizytówki firmy, a więc muszą być estetyczne, unikalne, ciekawe i zapadające w pamięć.
Korzyść trzecia — promowanie przedsiębiorstwa
Koszulki reklamowe z nadrukiem pozwalają na identyfikację marki, co jest fundamentalnym elementem dobrze przeprowadzonej kampanii reklamowej. Warto mieć na uwadze, że statystycznie większość ludzi posiada silnie rozwiniętą pamięć wzrokową, a tym samym ciekawie wyglądające grafiki pozwolą utożsamić konkretny produkt z danym przedsiębiorstwem.
Korzyść czwarta — uniwersalność rozwiązania a zainteresowanie odbiorców
Koszulki reklamowe z nadrukiem są uniwersalne, aczkolwiek ich estetyka i elegancja wykonania bardzo dużo mówi o jakości proponowanych usług i towarów przez daną firmę. Mogą być one nie tylko elementem spójnego brandu, ale i formą upominków, gadżetów lub nagród w konkursach. Przede wszystkim utrwalają wizerunek firmy, ale także budzą zainteresowanie wśród odbiorców.
Jak widać koszulki reklamowe z nadrukiem, mimo iż proste w zastosowaniu, mogą przyjmować różne funkcje marketingowe. Tym samym zawarte w artykule cztery korzyści wynikające z inwestowania w nie pozwolą skutecznie zaplanować działania promocyjne firmy tak, aby przekładało się to na późniejsze kształtowanie wizerunku marki i sukcesy sprzedażowe.















Napisz komentarz
Komentarze