Na czym polega integracja z brokerem kurierskim?
Integracja polega na połączeniu strony internetowej Twojej firmy z systemem brokera kurierskiego, czego skutkiem jest automatyzacja nadawania paczek. Nie musisz już przepisywać danych każdego klienta na list przewozowy. Otrzymujesz szybkie przesłanie informacji z formularza zamówienia do formularza nadania paczki w wybranej firmie kurierskiej.
Po pierwsze – oszczędzasz czas, który możesz poświęcić na rozwój swojego biznesu. Wygenerowanie kilkudziesięciu listów przewozowych dziennie jest zajęciem czasochłonnym. Integracja pozwala skrócić ten proces do zaledwie kilku kliknięć. Po drugie – jest to rozwiązanie bezpieczne, gdyż szansa na wystąpienie błędów będzie naprawdę niewielka.
Nadanie kuriera trwa kilka sekund, gdyż wybrana firma kurierska od razu otrzymuje zlecenie. Oczywiście masz wybór. Przykładowo, kurier może odebrać paczki u Ciebie, albo dostarczysz je osobiście do najbliższego punku ShipCenter — https://shipcenter.pl/.
Jeśli wysyłasz ponad 10 paczek, możesz liczyć na rabaty. Wystarczy, że założysz konto na stronie i zgłosisz się po indywidualną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb. Wysyłanie paczek krajowych i międzynarodowych z minimum formalności i przy niskich kosztach jest możliwe.
Integracja ze sklepem internetowym – szybkie nadanie paczki
Prowadzisz własny sklep internetowy i wysyłanie paczek zajmuje Ci sporo czasu? Energię spożytkowaną na pakowanie i nadawanie przesyłek można wykorzystać na inne sposoby. A może zastanawiasz się, gdzie nadać paczkę najszybciej? Z pomocą przyjdzie firma ShipCenter.
Skorzystaj z narzędzi ułatwiających wysyłkę. Najlepsze serwisy oferują między innymi integrację ze sklepami internetowymi oraz Allegro. Dzięki temu zyskasz dostęp do wszystkich dostępnych na rynku firm kurierskich – InPost, InPost Paczkomaty, DPD, DHL, UPS, Pocztex, FedEx, TNT, Orlen, Pallex oraz Ambro Express.
Twoi klienci zyskają cały wachlarz możliwości i będą mogli wybrać kuriera według swoich preferencji. Szeroki wybór opcji dostawy, nierzadko różniących się pod względem ceny i czasu oczekiwania na przesyłkę, przyciąga potencjalnych klientów. Niejednokrotnie bliskość punktu dostawy lub niski koszt wysyłki sprawiają, że ktoś decyduje się na dokonanie zakupu właśnie w Twoim sklepie.
Oszczędność czasu i pieniędzy – wybierz współpracę z brokerem kurierskim
Chcąc zautomatyzować nadawanie przesyłek, warto zdecydować się na usługi brokera kurierskiego. Jest to pośrednik współpracujący z wieloma firmami kurierskimi i masowo dostarczający im zleceń. Dzięki temu broker może wynegocjować niższe ceny, a Ty zaoszczędzisz na cenach wysyłki.
Integracja sklepu z brokerem najczęściej jest możliwa po zainstalowaniu dedykowanej wtyczki. Umożliwia to obsługę zamówień i generowanie etykiet kurierskich z panelu Twojego sklepu. Prawidłowa konfiguracja nie jest skomplikowana, ale w razie problemów możesz skorzystać z instrukcji.
Jeśli chodzi o nadanie paczki, to wzór jest w tym przypadku prosty. Najpierw upewnij się, że Twoje przesyłki są w odpowiedni sposób spakowane i zabezpieczone. Później pozostaje tylko wydrukować listy przewozowe i umieścić je na paczkach. Znacznym udogodnieniem jest możliwość odbioru ich przez kuriera w ustalonych przez Ciebie godzinach.
















Napisz komentarz
Komentarze