Celem konkursu było wyłonienie najlepszego projektu graficznego, który tematycznie będzie związany z czytelnymi symbolami Radomia, charakterystycznymi postaciami, przemysłem, wyrobami. Projekt w formie nadruku umieszczony na gadżetach miejskich, będzie stanowił atrakcyjną formę promocji miasta. Do zwycięzcy powędrowało 2 tys. zł.
Uzasadnienie Komisji Konkursowej:
I miejsce: Praca Dawida Celka – projekt autora najpełniej odnosi się do tematyki konkursu, zawiera w sobie czytelne symbole Radomia, ważne wydarzenia i postaci związane z miastem. Luźno rozrzucone elementy wpisane w obrys serca, stwarzają pozytywny odbiór projektu, obrazując Radom, jako miasto dynamiczne, nowoczesne i różnorodne. Praca jest bardzo uniwersalna, sprawdzi się na wielu gadżetach skierowanych do różnych grup wiekowych i będzie doskonałą promocją miasta.
II miejsce: Praca Sabiny Twardowskiej – autorka w ciekawy i ilustracyjny sposób zobrazowała Radom. Projekt zawiera elementy odnoszące się do historii miasta – postać Jacka Malczewskiego, zawiera elementy architektoniczne – budynki fabryczne oraz związki Radomia z lotnictwem. Ujęcie tematu z przymrużeniem oka, w zabawny i humorystyczny sposób wywołuje na twarzy odbiorcy uśmiech i w pozytywnej formie przedstawia Radom. Projekt sprawdzi się na wielu gadżetach reklamowych dla zróżnicowanych grup wiekowych.
Najlepsze nadesłane projekty możecie zobaczyć TUTAJ.
Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ.














