Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
poniedziałek, 22 grudnia 2025 14:54
Reklama

Salesforce – CRM, który ułatwia życie

Kiedy firma zaczyna się rozrastać, należy podjąć szereg decyzji ułatwiających jej funkcjonowanie. Rozwój przedsiębiorstwa zwykle wynika ze zwiększającej się liczby klientów. A im więcej zleceniodawców, tym trudniej zarządzać procedurami i narzędziami, które odgrywają istotną rolę w kontaktach z kontrahentami. Właśnie dlatego stosuje się CRM-y (customer relationship management), a więc systemy pozwalające nam na wprowadzenie odpowiedniej higieny pracy w strukturze zarządzania kontami klientów. Salesforce jest jednym z takich CRM-ów.

Jeśli miarą skuteczności systemów do szeroko rozumianego zarządzania pracą, jest wykorzystywanie ich przez odnoszące sukces komercyjny wielkie korporacje, to trzeba powiedzieć, że Salesforce jest bardzo skuteczne. Korzysta z niego chociażby Wells Fargo – jedna z najbardziej dochodowych firm w Stanach Zjednoczonych; Activision – wiodący developer gier video; Amazon, którego przedstawiać nie trzeba; czy chociażby  sieć amerykańskich sklepów wielobranżowych Wallmart.

Współcześnie wiele rozwiązań informatycznych oraz systemów pomagających usprawnić funkcjonowanie dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw działa w chmurze. Nie wymaga więc pobierania ogromnych ilości danych na komputery pracowników. Każdy, kto otrzyma dostępy do programu, może z każdego urządzenia podłączonego do sieci korzystać ze stosowanego przez firmę systemu. W przypadku Salesforce również mamy do czynienia z chmurą. To jednak niejedyna zaleta tego CRM-a.

Salesforce wdrożenie – dlaczego warto?

CRM Salesforce wyposażony jest w absolutnie każda funkcjonalność, która może okazać się potrzebna podczas zarządzania kontami klientów. Analiza skuteczności pracy zespołów w firmie? Oczywiście, jest to zrozumiałe. Monitorowanie efektywności pracy jest potrzebne, aby móc podejmować kluczowe decyzje w zarządzaniu pracownikami. Salesforce oczywiście nam to ułatwi. Co natomiast w kwestii prognostyki biznesowej? Warto gromadzić informacje na temat ruchów konkurencji oraz przewidywać zbliżające się tendencje na rynku. Ten fantastyczny CRM nam w tym pomoże. Warto też wspomnieć o automatyzacji. Uczenie maszynowe to wciąż gorący temat, wiele osób szuka rozwiązań wyposażonych w tę funkcję. Salesforce znany jest ze swoich automatyzacji i usprawniania wielu procesów w zarządzaniu kontami klientów. Na końcu warto jeszcze wspomnieć o możliwości podpięciu pod ten system naszych mediów społecznościowych. Na pierwszy rzut oka widać więc, że Salesforce – wdrożenie i korzystanie – szybko podniesie komfort zarządzania firmą.

Salesforce partner – Skorzystaj z pomocy Advox

Advox to poznański softwarehouse, który dał się poznać swoim klientom jako solidna, kreatywna i profesjonalna firma. W skład członków zespołu wchodzą prawdziwi wirtuozi nowych technologii. Osoby będące w branży od lat, które z biegłością poruszają się nawet w skomplikowanych środowiskach. Każdy, kogo więc interesuje, opcja Salesforce partner może być pewien, że decydując się na usługi Advox, CRM zostanie wdrożony z imponującą sprawnością.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama