Ulotki – dobra inwestycja
Dobrze zaprojektowana ulotka może zawierać ofertę w skondensowanej formie. Na niewielkiej powierzchni można zmieścić naprawdę wiele elementów, które skutecznie przyciągną uwagę odbiorcy. Inwestycja w ulotki reklamowe ma wiele zalet, a najważniejsze z nich to:
-
bezpośrednia interakcja – to jedna z niewielu możliwości na to, by nawiązać personalny kontakt z odbiorcą. W czasach, kiedy niemal wszystkie informacje można znaleźć w sieci, rozdawanie ulotek pozwala na bezpośrednie interakcje z potencjalnym klientem. Dzięki temu można zorientować się, jak dana marka odbierana jest w na rynku,
-
niski koszt – początkujący przedsiębiorcy poszukują budżetowych rozwiązań, które pozwolą zaistnieć w lokalnej przestrzeni. Wydruk ulotek reklamowych to znikomy koszt w porównaniu do kampanii promocyjnych, za które trzeba zapłacić nieraz i kilka tysięcy złotych,
-
zaistnienie w świadomości klienta – nawet jeśli od lat prowadzisz firmę, osoby z najbliższego środowiska nie zawsze wiedzą, że w pobliżu jest taka oferta. Dzięki ulotkom możesz zaistnieć w świadomości odbiorcy oraz pozyskać nowych klientów,
-
precyzyjne grono odbiorców – rozdając ulotki, możesz dotrzeć do konkretnej grupy wiekowej, dla której dedykowana jest oferta marki.
Ulotki dają wiele możliwości na to, by kreatywnie wypromować swoją ofertę. Wystarczy dobrze skrojony projekt, by uzyskać oczekiwany rezultat.
Gdzie projektować materiały reklamowe?
Najprostsze rozwiązania znajdują się w sieci. Nowoczesne drukarnie cyfrowe oferują profesjonalny wydruk materiałów, takich jak ulotki, plakaty czy kalendarz firmowy. Poznaj ofertę Voogo i wybierz produkty, które skutecznie zareklamują Twoją firmę na biznesowym gruncie.
Na stronie marki samodzielnie zaprojektujesz materiały, które będą budować pozytywny wizerunek Twojej firmy. Do dyspozycji masz kreator plakatów, ulotek i wizytówek, bez trudu stworzysz także unikalne kalendarze w kilku formatach. Czy można przygotować atrakcyjny wizualnie projekt w kilku krokach? Tak! W ofercie Voogo znajdziesz dziesiątki szablonów, które możesz zmodyfikować tak, aby były spójne z koncepcją Twojej firmy. Wystarczy określić parametry i poświęcić kilka chwil na kreatywny proces.
Jak powinna wyglądać idealna ulotka?
Nie ulega wątpliwości, że aby zainteresować odbiorcę ofertą i sprawić, by został klientem, trzeba podjąć konkretne działania. Ulotka jako jedna ze skutecznych i bezpośrednich form reklamy jest znakomitym narzędziem promocyjnym. Co powinna zawierać i jak wyglądać, by pochwycić uwagę odbiory?
Warto pamiętać, że ulotki stanowią część działalności kolporterskiej. W sytuacji, kiedy przekazywane są z rąk do rąk, należy postawić na określony format. Pod tym względem bardzo dobrze sprawdzi się rozmiar A5 – jest tam wystarczająco dużo miejsca, by zmieścić zarówno treść, jak i zdjęcia. Należy także przemyśleć rodzaj papieru – ulotka wydrukowana na śliskim papierze spotyka się z o wiele większym zainteresowaniem niż wydruk na tradycyjnym cienkim papierze. Ten drugi natychmiast kojarzony jest z brakiem profesjonalizmu.
Projekt ulotki powinien być przejrzysty i czytelny – to ważne ze względu na grupę odbiorców. Jeśli znajdują się w niej seniorzy, warto postawić na większą czcionkę o prostym kroju. Sama grafika może być spójna z kolorami marki, choć nie jest to konieczne. Przedsiębiorcy często dopasowują barwy i akcenty graficzne do pory roku, stąd na przykład płatki śniegu przy zimowej ofercie czy gustowne kwiaty zwiastujące nadejście wiosny.
Czy trudno przygotować projekt ulotki reklamowej? Z Voogo to dziecinnie proste! Wraz z intuicyjnym kreatorem krok po kroku stworzysz materiały reklamowe, które skutecznie wypromują Twoją firmową ofertę.















Napisz komentarz
Komentarze