Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
poniedziałek, 8 grudnia 2025 11:27
ReklamaElmas wędliny

Pokazy AIR SHOW 2018: wspierane przez instytucje wojskowe, media i biznes

Tegoroczne pokazy, planowane z niezwykłym rozmachem, nie byłyby możliwe do zrealizowania bez wsparcia parterów, zwłaszcza sponsorów strategicznych, którymi są: Polska Grupa Zbrojeniowa, Bank Gospodarstwa Krajowego i PKN Orlen. W najbardziej prestiżowe wydarzenie lotnicze w Polsce zaangażowało się także wiele innych firm, instytucji wojskowych, a także mediów, które XVI edycję AIR SHOW, objęły patronatem medialnym.

Grupa WB, Lockheed Martin, Leonardo Aircraft i PZL Świdnik, PZL Warszawa Okęcie, czy Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. (PWPW) zostały Partnerami Głównymi AIR SHOW 2018. Wśród Partnerów Wspierających są Polska Agencja Żeglugi Powietrznej (PAŻP), Agencja Mienia Wojskowego (AMW), LS Airport Services i LS Technics, Hyundai - oficjalny partner Samochodowy AIR SHOW 2018, LOT AMS, Northrop Grumman, Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych (ITWL). Na długiej liście zaangażowanych instytucji, nie mogło zabraknąć Wojskowego Przedsiębiorstwa Handlowego i Wojskowego Inspektoratu Technicznego Uzbrojenia. Organizatorzy współpracowali również ze znanymi markami jak: Coca-Cola, Tyskie i Red Bull. Tytuł Oficjalnej Wody AIR SHOW 2018 przyznano Buskowiance, produkowanej przez Uzdrowisko Busko – Zdrój.

Okolicznościowe produkcje i specjalne projekty dedykowane 100-leciu lotnictwa wojskowego i AIR SHOW powstają w kooperacji z: Mennicą Polską, Centralną Biblioteką Wojskową, Pocztą Polską, Wojskowym Instytutem Wydawniczym i Instytutem Pamięci Narodowej. Dystrybutorem biletów na AIR SHOW 2018 był eBilet.pl.

Wyjątkowe pokazy to także spore zainteresowanie mediów. Korporacyjnym Patronatem Medialnym, XVI edycje AIR SHOW objęły Telewizja Polska i Polskie Radio. Głównym Patronem Branżowym została Polska Zbrojna, a Główny Medialny Patronat Lotniczy przypadł magazynom Lotnictwo Aviation International oraz Wojsko i Technika. Po raz pierwszy Biuro Organizacyjne MPL AIR SHOW 2018 podjęło współpracę z LOokalnym medialnym Patronem Korporacyjnym, którym była Radomska Grupa Mediowa. Pozostali Patroni Medialni wydarzenia to: Przegląd Lotniczy, Gapa Magazyn Historyczny, Polskie Radio Lublin, Defence24.pl, Radio Plus Radom, Kagero Publishing, Digital Foto Video, Aviation24.pl, DlaPilota.pl, Zebrra TV, Echo Dnia Radomskie.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama
ReklamaElmas wędliny
Reklama
ReklamaSalon Oświetleniowy Mirat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama