We wtorek, 17 kwietnia, firma Zbyszko, która jest właścicielem marki Veroni Active, podpisała umowę sponsorską z Energa Basket Ligą i Polskim Związkiem Koszykówki. Logo Veroni Active pojawi się na spodenkach reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy oraz na koszulkach sędziów męskiej oraz żeńskiej Energa Basket Ligi, a także niższych lig koszykarskich. Veroni Active będzie także partnerem Suzuki Pucharu Polski, Superpucharu Polski oraz mistrzostw Polski w koszykówce 3x3 - 3x3 Quest.
Firma Zbyszko już wcześniej wspierała rodzimą koszykówkę. Veroni Active było partnerem turnieju finałowego Pucharu Polski, który w lutym 2018 roku odbył się w warszawskiej Arenie Ursynów. - Cieszymy się, że w polskiej koszykówce pojawił się nowy sponsor. Turniej finałowy Pucharu Polski w Warszawie pokazał, że nasza współpraca z firmą Zbyszko, czyli właścicielem marki Veroni Active, jest owocna i przynosi sporo korzyści obu stronom. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że warto to kontynuować, dlatego rozszerzyliśmy ją aż do września 2019 roku - mówił Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.
- Pod koniec 2017 roku podjęliśmy decyzję o współpracy przy Turnieju Finałowym Pucharu Polski i ta współpraca okazała się bardzo efektywna. Dlatego podjęliśmy decyzję o mocniejszym zaangażowaniu się w koszykówkę. Nie chcemy iść wytartymi ścieżkami, chcemy szukać własnych rozwiązań marketingowych. Promowanie się przez sport to nasza długoterminowa strategia. Veroni Active to linia produktów skierowana do osób aktywnych, potrzebujących energii, nie tylko fizycznej, ale także umysłowej - powiedział Marcin Bojanowicz, Dyrektor Marketingu Zbyszko Company.
- Cieszymy się, że razem będziemy mogli rozwijać produkt polskiej koszykówki. Jestem przekonany, że podczas najbliższych imprez międzynarodowych marka Veroni Active pomoże nam w realizacji celów. Zaczęliśmy współpracę z partnerem, który rozumie sport, to dla nas bardzo ważne - zaznaczył Grzegorz Bachański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.















Napisz komentarz
Komentarze