Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
sobota, 13 grudnia 2025 10:59
Reklama

Radomska firma partnerem polskiej koszykówki

Znana radomska firma Zbyszko, która produkuje m.in. napoje "Trzy cytryny" i wody "Veroni Mineral" została partnerem koszykarskiej reprezentacji Polski oraz Energa Basket Ligi.
Radomska firma partnerem polskiej koszykówki

Źródło: / fot. archiwum cozadzien.pl

We wtorek, 17 kwietnia, firma Zbyszko, która jest właścicielem marki Veroni Active, podpisała umowę sponsorską z Energa Basket Ligą i Polskim Związkiem Koszykówki. Logo Veroni Active pojawi się na spodenkach reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy oraz na koszulkach sędziów męskiej oraz żeńskiej Energa Basket Ligi, a także niższych lig koszykarskich. Veroni Active będzie także partnerem Suzuki Pucharu Polski, Superpucharu Polski oraz mistrzostw Polski w koszykówce 3x3 - 3x3 Quest.

Firma Zbyszko już wcześniej wspierała rodzimą koszykówkę. Veroni Active było partnerem turnieju finałowego Pucharu Polski, który w lutym 2018 roku odbył się w warszawskiej Arenie Ursynów. - Cieszymy się, że w polskiej koszykówce pojawił się nowy sponsor. Turniej finałowy Pucharu Polski w Warszawie pokazał, że nasza współpraca z firmą Zbyszko, czyli właścicielem marki Veroni Active, jest owocna i przynosi sporo korzyści obu stronom. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że warto to kontynuować, dlatego rozszerzyliśmy ją aż do września 2019 roku - mówił Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

- Pod koniec 2017 roku podjęliśmy decyzję o współpracy przy Turnieju Finałowym Pucharu Polski i ta współpraca okazała się bardzo efektywna. Dlatego podjęliśmy decyzję o mocniejszym zaangażowaniu się w koszykówkę. Nie chcemy iść wytartymi ścieżkami, chcemy szukać własnych rozwiązań marketingowych. Promowanie się przez sport to nasza długoterminowa strategia. Veroni Active to linia produktów skierowana do osób aktywnych, potrzebujących energii, nie tylko fizycznej, ale także umysłowej - powiedział Marcin Bojanowicz, Dyrektor Marketingu Zbyszko Company.

- Cieszymy się, że razem będziemy mogli rozwijać produkt polskiej koszykówki. Jestem przekonany, że podczas najbliższych imprez międzynarodowych marka Veroni Active pomoże nam w realizacji celów. Zaczęliśmy współpracę z partnerem, który rozumie sport, to dla nas bardzo ważne - zaznaczył Grzegorz Bachański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

robertp 27.05.2018 10:11
A dlaczego nie Radomiaka?

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
BR 07.06.2018 05:54
Bo..... A zresztą sam sobie odpowiedz.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
RAdomiak 14.05.2018 15:05
Szkoda, że nie sponsoruje lokalnego sportu...

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Adrian 01.05.2018 22:15
A pracownicy niczym w obozie pracy

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
historyk 10.06.2018 07:10
Bo pracownicy powinni siedzieć w fotelach, a właściciel powinni zapie...rdalać na produkcji. Otwórz sobie firmę, każdy pełnoletni może to zrobić. Będziesz mieć okazję pokazać jak Ty traktujesz pracowników.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
BR 14.06.2018 21:08
Ktoś ich zmusza do pracy?

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
czarny 29.04.2018 21:34
Radomska firma nie sponsoruje radomskiego klubu! To takie typowe dla tutejszych groszorobów!

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
taki nowy 17.04.2018 22:18
Akurat Zbyszko nie jest radomską firmą a białobrzeską. Miasto to, zdecydowanie NIE jest częścią Radomia. W naszym mieście ma tylko fabrykę bo właściciel dostał preferencyjne warunki na teren,budowę i zatrudnienie ludzi bo w Białobrzegach już nikt w tej firmie pracować nie chciał...

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaSalon Oświetleniowy Mirat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama