
W ramach imprezy miasto pokryje koszty wynajmu 100 m2 powierzchni wystawienniczej, opłaty dodatkowej za cztery otwarte strony stoiska w wysokości 60% kosztów powierzchni wystawienniczej, rejestracji wystawcy, opłaty marketingowej za wystawcę, rejestracji podwystawców, opłaty marketingowej za podwystawców, wykorzystania energii elektrycznej i wody.
Z kolei uczestnicy wspólnie pokryją koszty projektu i zabudowy stoiska wystawienniczego, transportu, wyżywienia i zakwaterowania.
Więcej szczegółów wraz z dokumentacją rekrutacyjną znajduje się na stronie www.investinradom.pl oraz w Biurze Obsługi Inwestora: Urząd Miejski, ul. Żeromskiego 53 pok. 105. Dokumenty rekrutacyjne należy składać od 9 do 14 stycznia w Biurze Obsługi Inwestora w godzinach 7:30 - 15:30. Uwaga, dokumenty złożone przed lub po terminie nie będą rozpatrywane.

![Suski rozsierdzony na sejmowej komisji. "Z debilami pracować nie można. Do widzenia, debile" [WIDEO] Suski rozsierdzony na sejmowej komisji. "Z debilami pracować nie można. Do widzenia, debile" [WIDEO]](https://static-radom.cozadzien.pl/data/articles/sm-16x9-suski-rozsierdzony-na-sejmowej-komisji-z-debilami-pracowac-nie-mozna-do-widzenia-debile-1766071052.jpg)












