Voicebot – Twój nowy superpracownik
Voicebot to sprytny asystent głosowy, który dzięki AI rozmawia z klientem jak żywy człowiek. Rozumie, o co się go pyta, odpowiada na różne pytania, podaje informacje o produktach i zamówieniach, pomaga dokonać zwrotu, a nawet doradza, co kupić. Dzięki temu komunikacja staje się szybsza, sprawniejsza i efektywniejsza, a standardy obsługi klienta jeszcze lepsze.
Jak voiceboty zmieniają zasady gry w e-commerce?
Inteligentny bot do rozmowy wprowadzi rewolucję w Twojej firmie. W jaki sposób? Voicebot to:
- Dostępność 24/7 – voicebot nigdy nie śpi, nie choruje i nie bierze urlopu. Dzięki temu klienci mogą rozmawiać z nim o każdej porze dnia i nocy, 365 dni w roku. Potrzebują pomocy o 3 w nocy? Voicebot poradzi sobie z każdym tematem!
- Szybkość i efektywność – koniec z czekaniem na infolinii. Voicebot nie wymaga czekania przez 20 minut i jest w stanie rozmawiać z tysiącami klientów jednocześnie. Ekspresowo rozwiązuje problemy, a klienci są zadowoleni. Ma to szczególnie duże znaczenie np. w czasie wyprzedaży, kiedy wszyscy chcą coś kupić.
- Personalizacja – voicebot wie o kliencie (prawie) wszystko – co lubi, co wcześniej kupił, jakie marki preferuje. Dzięki temu może mu doradzać i proponować oferty skrojone na miarę. Efekt? Klient czuje się ważny i doceniony.
- Automatyzacja – voicebot zajmuje się monotonnymi, powtarzalnymi zadaniami. To np. odpowiadanie na częste pytania, informowanie o statusie zamówienia, pomoc w dokonaniu zwrotu. Dzięki temu pracownicy mogą zająć się ważniejszymi (i ciekawszymi) sprawami.
- Redukcja kosztów – mniej pracowników w biurze obsługi klienta oznacza większe oszczędności, a tych nigdy za wiele w firmie.
Chcesz przetestować voicebota w e-commerce? Mamy dobre rozwiązanie
Jeśli szukasz voicebota, który jest daleki od generycznych, irytujących maszyn, które kojarzą się z uciążliwym telemarketingiem – idealnym rozwiązaniem jest asystent głosowy od firmy Apifonica. Dzięki zespołowi doświadczonych voicebot designerów i programistów udało się stworzyć rozwiązanie, które zapewnia nawet 80-procentową skuteczność w samodzielnym rozwiązywaniu problemów. To naturalny głos, możliwość dopasowania do modelu biznesowego, bezpieczeństwo i szereg praktycznych udogodnień, dzięki którym rozmowa z voicebotem będzie do złudzenia przypominać konwersację z człowiekiem. Ty zaoszczędzisz pieniądze, a Twoi klienci będą zadowoleni z jakości obsługi. Win-win!
Napisz komentarz
Komentarze