Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
wtorek, 24 czerwca 2025 06:11
Reklama Czarno Białe sprzątanie profesjonalne

Jak voiceboty rewolucjonizują standardy obsługi klienta w e-commerce?

Branża e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie. Podstawą sukcesu w handlu internetowym jest dobra oferta i jeszcze lepsza obsługa klienta. To właśnie ona decyduje, czy konsument będzie wracał do Twojego sklepu, czy jednak pójdzie do konkurencji. Teraz do gry wkraczają voiceboty, które zmieniają zasady. Inteligentni asystenci głosowi rewolucjonizują sposób komunikacji między Tobą a klientami. Przekonaj się!
  • Źródło: Artykuł sponsorowany

Voicebot – Twój nowy superpracownik

Voicebot to sprytny asystent głosowy, który dzięki AI rozmawia z klientem jak żywy człowiek.  Rozumie, o co się go pyta, odpowiada na różne pytania, podaje informacje o produktach i zamówieniach, pomaga dokonać zwrotu, a nawet doradza, co kupić. Dzięki temu komunikacja staje się szybsza, sprawniejsza i efektywniejsza, a standardy obsługi klienta jeszcze lepsze.

Jak voiceboty zmieniają zasady gry w e-commerce? 

Inteligentny bot do rozmowy wprowadzi rewolucję w Twojej firmie. W jaki sposób? Voicebot to:

  • Dostępność 24/7 – voicebot nigdy nie śpi, nie choruje i nie bierze urlopu. Dzięki temu klienci mogą rozmawiać z nim o każdej porze dnia i nocy, 365 dni w roku. Potrzebują pomocy o 3 w nocy? Voicebot poradzi sobie z każdym tematem!
  • Szybkość i efektywność – koniec z czekaniem na infolinii. Voicebot nie wymaga czekania przez 20 minut i jest w stanie rozmawiać z tysiącami klientów jednocześnie. Ekspresowo rozwiązuje problemy, a klienci są zadowoleni. Ma to szczególnie duże znaczenie np. w czasie wyprzedaży, kiedy wszyscy chcą coś kupić.
  • Personalizacja – voicebot wie o kliencie (prawie) wszystko – co lubi, co wcześniej kupił, jakie marki preferuje. Dzięki temu może mu doradzać i proponować oferty skrojone na miarę. Efekt? Klient czuje się ważny i doceniony.
  • Automatyzacja – voicebot zajmuje się monotonnymi, powtarzalnymi zadaniami. To np. odpowiadanie na częste pytania, informowanie o statusie zamówienia, pomoc w dokonaniu zwrotu. Dzięki temu pracownicy mogą zająć się ważniejszymi (i ciekawszymi) sprawami.
  • Redukcja kosztów – mniej pracowników w biurze obsługi klienta oznacza większe oszczędności, a tych nigdy za wiele w firmie.

Chcesz przetestować voicebota w e-commerce? Mamy dobre rozwiązanie

Jeśli szukasz voicebota, który jest daleki od generycznych, irytujących maszyn, które kojarzą się z uciążliwym telemarketingiem – idealnym rozwiązaniem jest asystent głosowy od firmy Apifonica. Dzięki zespołowi doświadczonych voicebot designerów i programistów udało się stworzyć rozwiązanie, które zapewnia nawet 80-procentową skuteczność w samodzielnym rozwiązywaniu problemów. To naturalny głos, możliwość dopasowania do modelu biznesowego, bezpieczeństwo i szereg praktycznych udogodnień, dzięki którym rozmowa z voicebotem będzie do złudzenia przypominać konwersację z człowiekiem. Ty zaoszczędzisz pieniądze, a Twoi klienci będą zadowoleni z jakości obsługi. Win-win!


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama