Prace przy budowie wiaduktu trwają już półtora roku. Obie części są już zabetonowane. Na końcowym etapie są też prace związane z terenem wokół obiektu.
- Ta bryła faktycznie zaczyna przypominać już wiadukt. Trwają prace związane z budową zadaszeń pod wiaty przystankowe, ekranów dźwiękochłonnych i energochłonnych na samym obiekcie. Bo tak naprawdę te wszystkie prace związane z brukarką czy też z asfaltowaniem terenów wokół wiaduktu już są niemal na ukończeniu. Pozostaje tylko ten moment, kiedy firma opuści teren pod samym wiaduktem i pozwoli innemu zupełnie wykonawcy na to, aby wszedł i dokończył prace związane z budową trasy N-S, ale to już inny temat - tłumaczy Dawid Puton, rzecznik Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu.
Całe zadanie pochłonie ponad 178,8 miliona złotych. Część finansowana z budżetu miasta to koszt około 131 milionów złotych, a część kolejową, czyli peron przystanku Radom Wschodni za niemal 48 milionów finansują Polskie Koleje Państwowe. Zakończenie inwestycji planowane jest na wiosnę 2025 roku.















Napisz komentarz
Komentarze