Radomska platforma to zintegrowany system składający się z 37 modułów, obsługujących wszystkie procesy związane z edukacją w mieście. Zapewnia rodzicom i uczniom dostęp do elektronicznego dziennika i rekrutacji elektronicznej. Dodatkowo obsługuje proces zarządzania placówką z pozycji dyrektora i organizację oświaty w samorządzie.
- Osiem lat współpracy z konsorcjum firm, które dostarczają nam Zintegrowany System Zarządzania Oświatą pokazało jak ogromnym jest on ułatwieniem dla dyrektorów szkół, nauczycieli, a także uczniów i ich rodziców. To też cenne narzędzie dla miasta jako organu prowadzącego, przede wszystkim możliwość szybkiego zbierania danych oświatowych, ich analizowania i reagowania na wyzwania, jakie się pojawiają. To co dla nas ważne w nowej umowie, to fakt, że wszystkie aplikacje i dane zostaną przeniesione do chmury dostawcy, co dodatkowo usprawni i zabezpieczy funkcjonowanie systemu. Tak jak osiem lat temu byliśmy liderem jeśli chodzi o wdrożenie systemu, tak teraz również jako pierwsi wprowadzamy nowe rozwiązania - mówi wiceprezydent Katarzyna Kalinowska.
Odświeżona platforma oświatowa zacznie działać wiosną. Jak informuje UM, nowością będzie m.in. elektroniczny podpis pod wnioskami rekrutacyjnymi, który umożliwi w pełni zdalne i bezpieczne nabory nie tylko w trakcie pandemii, czy szereg rozwiązań dla pracowników oświaty: elektroniczny obieg listy płac, kasę zapomogowo-pożyczkową, obsługę świadczeń socjalnych, czy wsparcie w planowaniu wydatków na oświatę dzięki prognozom dotyczącym uzyskania subwencji. To także dodatkowa korzyść dla pracowników oświaty, którym na bieżąco udostępniane są informacje o urlopach, wynagrodzeniach czy zmianach prawnych.
















Napisz komentarz
Komentarze