Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
piątek, 5 grudnia 2025 17:02
Reklama

Międzynarodowy projekt o wpływie pandemii w V LO

W V LO w Radomiu dobiegł końca realizowany przez młodzież międzynarodowy projekt eTwinning pt. „PsychMe – Mental health in Covid19 times”. Tematem projektu był bezpośredni wpływ pandemii i nauczania zdalnego na stan psychiczny uczniów.
Międzynarodowy projekt o wpływie pandemii w V LO

Źródło: fot. archiwum cozadzien.pl

 Młodzież V Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Romualda Traugutta w Radomiu we współpracy z rówieśnikami z Chorwacji, Belgii i Turcji zbadali bezpośredni wpływ pandemii i nauczania zdalnego na stan psychiczny uczniów. Celem działań projektowych eTwinning pt. „PsychMe – Mental health in Covid19 times” było zebranie danych i późniejsze ich porównanie w poszczególnych szkołach w Europie.

Projekt dostarczył cennych informacji związanych z pandemią, jak i również nauczył uczniów radzenia sobie w trudnej sytuacji ze stresem, lękiem, izolacją i nauczaniem zdalnym.

- Międzynarodowe projekty eTwinning realizuję z uczniami już od wielu lat. Podejmowane przez nas działania zmieniają edukację i przynoszą korzyści zarówno uczniom, jak i nauczycielom. U uczestników projektów zauważyć można wyraźny wzrost motywacji, dostrzegają oni w uczeniu się realny cel, co bardzo pozytywnie wpływa na jakość ich pracy - mówi dr Beata Nawrot-Lis, nauczycielka języka angielskiego w V LO, autorka i koordynatorka projektu - Dodatkowo udział w projektach pomaga przygotować młodzież nie tylko do zajęć szkolnych, lecz także do dorosłego życia. Umiejętności techniczne, takie jak obsługa nowoczesnych aplikacji, a ponadto coraz lepsza znajomość języka angielskiego oraz zdolność do komunikacji, kreatywnego myślenia i tworzenia pozwalają uczniom lepiej funkcjonować nie tylko w warunkach szkolnych i pozaszkolnych, lecz także będą miały wpływ na sprawniejszą budowę kariery zawodowej w przyszłości.

Szczegółowe wyniki badań, zostaną przedstawione w czerwcu, przed zakończeniem roku szkolnego, a zwieńczeniem projektu będzie prezentacja działań i dokonań, oraz publikacja wyników badań.

Wszystkie zadania projektowe realizowane były przez uczniów online wyłącznie w języku angielskim z wykorzystaniem różnorodnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, od września 2020 r. do kwietnia 2021 r.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Anonim 05.05.2021 12:52
Świetny projekt, brawa dla Pani Doktor, brawa dla Szkoły!

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Reklama
ReklamaElmas wędliny
Reklama
ReklamaSalon Oświetleniowy Mirat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama