Program usług teleopiekuńczych to nowoczesny system rozwiązania w zakresie poprawy opieki nad osobami starszymi w środowisku ich zamieszkania. Założeniem systemu usług teleopiekuńczych jest czuwanie nad bezpieczeństwem osób starszych, schorowanych dbających o swoje zdrowie. Iłżecki MGOPS na to zadanie otrzymał dotację z Samorządu Województwa Mazowieckiego. Programem zostanie objęte 30 osób. Planowana realizacja programu od czerwca 2020r. do końca grudnia 2021 r. Uczestnik programu nie ponosi żadnych kosztów.
Z programu w pierwszej kolejności mogą skorzystać osoby, które:
- zamieszkują na terenie gminy Iłża;
- są powyżej 60 rok życia;
- osoby samotne i niesamodzielne;
- osoby w rodzinach, których członkowie rodzin pracują;
- osoby posiadające ustalony stopień niepełnosprawności.
Senior zakwalifikowany do programu otrzyma opaskę telemedyczną. Wystarczy uruchomić przycisk S.O.S aby połączyć się z Centrum Medycznym, gdzie zostanie udzielona pomoc lub wezwanie zespołu Ratownictwa Medycznego.
Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie i złożenie formularza rekrutacyjnego za pomocą poczty elektronicznej: [email protected], pocztą na adres ośrodka (M-GOPS, ul. Rynek 11, 27-100 Iłża) lub osobiście w placówce do dnia 25 maja 2020 r.
Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15. 30 pod numerami telefonów:
- 48 341 22 40
- 48 341 22 35















Napisz komentarz
Komentarze