- Mówimy, że są to największe pokazy w Europie. Frekwencja jest zawsze bardzo duża. Piloci, którzy tu przyjeżdżają z poszczególnych krajów są zafascynowani i mówią, że dla takiej publiczności warto przylecieć, warto się pokazać. Głębokie ukłony dla wszystkich - powiedział generał brygady Wojska Polskiego i koordynator Air Show Krzysztof Żabicki.
Cała rozmowa dostępna jest poniżej.
Relacja LIVE z pokazów dostępna jest poniżej.
AIR SHOW 2018 planowane z niezwykłym rozmachem, nie byłyby możliwe do zrealizowania bez wsparcia parterów, zwłaszcza sponsorów strategicznych: PGZ, BGK i PKN Orlen. W najbardziej prestiżowe wydarzenie lotnicze w Polsce zaangażowało się także wiele innych firm: Grupa WB, Lockheed Martin, Leonardo Aircraft i PZL Świdnik, PZL Warszawa Okęcie, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Agencja Mienia Wojskowego, LS Airport Services i LS Technics, Hyundai - oficjalny Partner Samochodowy AIR SHOW 2018, LOT AMS, Northrop Grumman, Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe i Wojskowy Inspektorat Techniczny Uzbrojenia. Organizatorzy podjęli współpracę ze znanymi markami jak: Coca-Cola, Tyskie, Buskowianka ("Oficjalna Woda AIR SHOW 2018") i Red Bull.














Napisz komentarz
Komentarze