Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
poniedziałek, 8 grudnia 2025 10:28
Reklama

Takie pokazy raz na 100 lat!

XVI edycja Międzynarodowych Pokazów Lotniczych Air Show 2018 była wyjątkową okazją do świętowania szczególnych w tym roku rocznic dla naszej Ojczyzny: stulecia odzyskania niepodległości oraz stulecia utworzenia lotnictwa wojskowego. Z tej okazji, zorganizowane zostały jedne z największych w Europie pokazy lotnicze Air Show 2018 pokazujące najwyższy kunszt pilotażu na światowym poziomie.

Wyjątkowa edycja


Tegoroczna edycja Międzynarodowych Pokazów Lotniczych Air Show 2018 przywołała niejeden uśmiech na twarzy fana lotnictwa, gdyż wydarzenie organizowane na stulecie lotnictwa wojskowego cieszyło się dużym zainteresowaniem zespołów lotniczych. W radomskiej imprezie udział wzięły 22 państwa NATO, w tym Polska. Można było podziwiać przedstawicieli m.in. z: Turcji, Hiszpanii, Jordanii, a także Pakistanu. Nie zabrakło również polskich Biało-Czerwonych Iskier i Orlików. Wśród solistów wystąpili m.in. Solo Türk, grecki F-16 Zeus Demo Team czy Full Force Artur Kielak.

Rocznicowy charakter

Pokazy rozpoczęły się od efektownego podkreślenia rocznicowego charakteru imprezy. W powietrzu zobaczyć można było samolot Boeing 737 Max w polskich barwach narodowych w towarzystwie Biało – Czerwonych Iskier.

Przemysł wsparł AIR SHOW

AIR SHOW 2018 planowane z niezwykłym rozmachem, nie byłyby możliwe do zrealizowania bez wsparcia parterów, zwłaszcza sponsorów strategicznych: PGZ, BGK i PKN Orlen.  W najbardziej prestiżowe wydarzenie lotnicze w Polsce zaangażowało się także wiele innych firm: Grupa WB, Lockheed Martin, Leonardo Aircraft i PZL Świdnik, PZL Warszawa Okęcie, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Agencja Mienia Wojskowego, LS Airport Services i LS Technics, Hyundai - oficjalny Partner Samochodowy AIR SHOW 2018, LOT AMS, Northrop Grumman, Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe i Wojskowy Inspektorat Techniczny Uzbrojenia. Organizatorzy podjęli współpracę ze znanymi markami jak: Coca-Cola, Tyskie i Red Bull oraz Buskowianka.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama
ReklamaElmas wędliny
Reklama
ReklamaSalon Oświetleniowy Mirat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama