- Najtańszą ofertę złożył radomski Budromex, opiewa ona na 237 tysięcy 946 złotych. Natomiast najwięcej zażądał podradomski Zbig-Bet, który wycenił swoją usługę na 397 tysięcy 454 złote - informuje Dariusz Dębski, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu.
Po podpisaniu umowy wykonawca tej inwestycji będzie miał 75 dni na przeprowadzenie wszystkich robót.
Projekt przebudowy ulicy Śniadeckich przewiduje prace na 130-metrowym odcinku jezdni. Zaplanowano roboty drogowe i elektryczne, budowę odwodnienia i kanalizacji deszczowej. - Ofertę najtańszą zaproponował Strabag, opiewa ona na 609 tysięcy 105 złotych. Najdroższa oferta wpłynęła z radomskiej firmy Drobet, która wyceniła swoją usługę na 835 tysięcy 978 złotych.
Projekt przebudowy ulicy Śniadeckich przewiduje prace na 130-metrowym odcinku jezdni. Zaplanowano roboty drogowe i elektryczne, budowę odwodnienia i kanalizacji deszczowej. - Ofertę najtańszą zaproponował Strabag, opiewa ona na 609 tysięcy 105 złotych. Najdroższa oferta wpłynęła z radomskiej firmy Drobet, która wyceniła swoją usługę na 835 tysięcy 978 złotych.
Od momentu podpisania umowy zwycięskie przedsiębiorstwo będzie miało cztery miesiące na zakończenie wszystkich robót.
Miejscy drogowcy rozstrzygnęli także dwa pierwsze, tegoroczne postępowania na budowę ulic w czynach społecznych. Przetarg na budowę ulicy Mikosa wygrała Spółdzielnia Rzemieślnicza "Budowlana" z Radomia, która złożyła ofertę na kwotę 599 tysięcy 423 złotych.
Miejscy drogowcy rozstrzygnęli także dwa pierwsze, tegoroczne postępowania na budowę ulic w czynach społecznych. Przetarg na budowę ulicy Mikosa wygrała Spółdzielnia Rzemieślnicza "Budowlana" z Radomia, która złożyła ofertę na kwotę 599 tysięcy 423 złotych.
Utwardzenia placów przy ulicy Okulickiego 80 oraz zjazdu z ulicy Spółdzielczej wykona natomiast radomski Drogbud, który zażądał za te roboty 205 tysięcy 963 złotych. - W obu tych przetargach kryterium oceny ofert była najniższa cena - mówi Dariusz Dębski.
Na przebudowę ulic gminnych mamy w tym roku zarezerwowane w budżecie miasta 2 miliony złotych. Na liście zadań podstawowych znalazły się trzy ulice: Opolska (od Wiejskiej do Wilczyńskiego), Mikosa (od Skargi do Gołaszewskiego) i Banacha (od Witkacego do Źródłowej).
Taką samą kwotę, czyli 2 miliony złotych, radni przeznaczyli na przebudowę w ramach czynów społecznych dróg wewnętrznych i chodników. Na listę zadań podstawowych wpisano sześć inwestycji: ulicę Deperasińskiego (od Skargi do Paciaka), ulicę Śniadeckich (od Gomulickiego do Brandta), ulicę Okulickiego (budowa zjazdu, utwardzenie placu i budowa chodnika przy budynku nr 80), ulicę Rodziny Winczewskich (budowa miejsc postojowych i przebudowa chodnika przy budynku nr 8), ulicę Naruszewicza (od Wiertniczej do Janiszpolskiej), ulicę Gnieźnieńską (od Starachowickiej do działki nr 119/1).
Możliwość budowy lub modernizacji ulic gminnych oraz dróg wewnętrznych, przy współudziale finansowym mieszkańców lub innych użytkowników, istnieje w naszym mieście od września 1997 roku. Inwestycje mogą dotyczyć ulic, dla których gmina jest zarządcą.
Na przebudowę ulic gminnych mamy w tym roku zarezerwowane w budżecie miasta 2 miliony złotych. Na liście zadań podstawowych znalazły się trzy ulice: Opolska (od Wiejskiej do Wilczyńskiego), Mikosa (od Skargi do Gołaszewskiego) i Banacha (od Witkacego do Źródłowej).
Taką samą kwotę, czyli 2 miliony złotych, radni przeznaczyli na przebudowę w ramach czynów społecznych dróg wewnętrznych i chodników. Na listę zadań podstawowych wpisano sześć inwestycji: ulicę Deperasińskiego (od Skargi do Paciaka), ulicę Śniadeckich (od Gomulickiego do Brandta), ulicę Okulickiego (budowa zjazdu, utwardzenie placu i budowa chodnika przy budynku nr 80), ulicę Rodziny Winczewskich (budowa miejsc postojowych i przebudowa chodnika przy budynku nr 8), ulicę Naruszewicza (od Wiertniczej do Janiszpolskiej), ulicę Gnieźnieńską (od Starachowickiej do działki nr 119/1).
Możliwość budowy lub modernizacji ulic gminnych oraz dróg wewnętrznych, przy współudziale finansowym mieszkańców lub innych użytkowników, istnieje w naszym mieście od września 1997 roku. Inwestycje mogą dotyczyć ulic, dla których gmina jest zarządcą.
- Zakres robót wynika z projektu ustalonego z zainteresowanymi mieszkańcami i może obejmować wykonanie trwałej nawierzchni jezdni z robotami towarzyszącymi, a także budowę chodników i miejsc parkingowych - wyjaśnia Dariusz Dębski.














