
Czas urodzin to dla E. Leclerc odpowiedni moment, aby zrobić swoim klientom niespodziankę. Stało się już tradycją, że wszystkie sklepy sieci starają się zadbać o wiele jubileuszowych atrakcji. Jednak BIG BANG to wydarzenie precedensowe. Produkty w niespotykanych dotąd cenach zdominują półki w sklepach na ponad miesiąc. Od 17 września do 20 października kupujący będą mogli spodziewać się nawet 50% zniżek. Dla E. Leclerc będzie to wyjątkowy okres, dlatego też uruchomiona zostanie specjalna, dedykowana Operacji Big Bang strona internetowa www.bigbang.com.pl. Klienci na bieżąco będą mogli sprawdzać ofertę promocyjną i zaplanować korzystne cenowo zakupy. Powstanie także katalog zawierający większość oferowanych produktów wydany w trzech odsłonach.
Operacja BIG BANG to nie tylko „uderzenie cenowe”, ale również wykorzystanie nowoczesnych metod komunikacji z klientem. Pełną ofertę cenową będzie można śledzić na profilu E. Leclerc na Facebooku a fanów nowych technologii zapewne ucieszy fakt, że znajdą się tam kody QR, które będą odnośnikiem do szczegółowych informacji o asortymencie.
W ramach świętowania urodzin E. Leclerc spadną ceny nie tylko żywności, ale między innymi kosmetyków, detergentów, artykułów szkolnych i dla zwierząt, zabawek, akcesoriów domowych
i elektronicznych.
O E.Leclerc
E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. Ta najdłużej działająca w Polsce, bo już od 1995 roku, sieć super i hipermarketów, nie jest wielkim koncernem, tylko stowarzyszeniem niezależnych przedsiębiorców. E.Leclerc to znak firmowy, pod którym zrzeszeni są niezależni handlowcy, właściciele przedsiębiorstw zarządzanych w autonomiczny sposób. Każdy sklep to odrębny podmiot - mała firma, robiąca wiele dla lokalnego rynku i płacąca podatki w kraju, w którym działa. E.Leclerc jest stowarzyszeniem przedsiębiorców, którym zależy na rozwoju zawodowym i równocześnie na wspieraniu społeczności lokalnych. W roku 2012 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2771 milionów złotych, czyli aż o 4,6% więcej w stosunku do roku poprzedniego. Sieć E.Leclerc została laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG, Retailer of the Year 2011 oraz Retailer of the Year 2012 w kategorii Hipermarket. Obecnie zatrudnia 6200 pracowników w 40 sklepach znajdujących się w 36 miastach na terenie 15 województw. Wszystkie sklepy marki Billa zakupione w 2010 roku od Rewe Group są obecnie niezależnie działającymi spółkami zarządzanymi przez polskich przedsiębiorców.














