Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
piątek, 5 grudnia 2025 08:51
Reklama Fotowoltaika

E. Leclerc dba o bezpieczeństwo

Radomski hipermarket E. Leclerc dba o bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników. Podczas przerwy świątecznej została przeprowadzona dezynfekcja całego obiektu.

Podczas pandemii koronawirusa E. Leclerc Radom robi wszystko, żeby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom. - Stosujemy się do wszystkich zaleceń ministerstwa zdrowia, a nawet robimy jeszcze więcej - powiedział Thomas Renard-Chardin, prezes radomskiego hipermarketu E. Leclerc. - W naszym sklepie dostępne są dozowniki z żelem antybakteryjnym oraz jednorazowe rękawiczki dla klientów. Przestrzegamy zasad dotyczących jednoczesnego przebywania na sklepie odpowiedniej liczby kupujących, a także zamontowaliśmy specjalne szyby z płyt plexi, które chronią kasjerki. 

Podczas przerwy świątecznej w markecie przeprowadzono kompleksową dezynfekcję. - Dokładamy wszelkich starań, żeby zakupy w naszym sklepie były jak najbardziej bezpieczne - zapewnia Thomas Renard-Chardin. - Przypominamy jednocześnie, że w hipermarkecie E. Leclerc można również zrobić zakupy przez internet na stronie www.zakupy-eleclerc.pl . Pomagamy również osobom, które przebywają na kwarantannie. Gwarantujemy, że do nich zakupy dotrą w ciągu maksymalnie 48 godzin.

Hipermarket E. Leclerc mieści się w Radomiu przy ul. Toruńskiej 1. 



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

kibic 14.04.2020 16:42
BRAWO, ale przecież taka dezynfekcja powinna odbywać codziennie. ARTYKUŁ SPONSOROWANY - pewnie z zysku za sprzedany płyn Orlenu, śmiechu warte.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
123 14.04.2020 16:10
Pamiętamy po ile był wystawiony płyn z Orlenu

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Klient. 14.04.2020 19:04
To nie w tej placówce. Bardzo szanuje osobę która zarządza tym sklepem już od wielu lat. Nie jest to Polak a przyczynił się bardzo dla lokalnej społeczności. Jeszcze jedna rzecz- żaden hipermarket w naszym mieście nie jest tak czysty i poukładany. Dziekuje w imieniu klientów Panie Renard Chardin.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 14.04.2020 22:57
Jak to nie w tej placówce?! M.in. właśnie w tej. Fakt, że jest bardzo ładnie i czysto, a właściciel działa dla lokalnej społeczności.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Reklama