Projekt został zrealizowany przez Startup Academy we współpracy z Izbą Przemysłowo-Handlową Ziemi Radomskiej dzięki wsparciu finansowemu Samorządu Województwa Mazowieckiego. Jego celem było wzmocnienie potencjału przedsiębiorców z subregionu radomskiego w obszarze innowacyjności, cyfryzacji, marketingu oraz zarządzania rozwojem.
- Jako Startup Academy jesteśmy autorami koncepcji merytorycznej programu, który koncentruje się na wsparciu tradycyjnych i lokalnych firm. Wierzymy, że nie można zapominać o wspieraniu tych przedsiębiorstw, które kontrybuują do gospodarki lokalnej i do społeczności, która mieszka w Radomiu. Wierzymy w to, że pokazywanie im tych ścieżek wzmacniania innowacyjności ich przedsiębiorstw za pomocą nowych narzędzi i nowych trendów jest tą drogą i kierunkiem, który jest w stanie zapewnić im konkurencyjność i przetrwanie na coraz trudniejszym rynku - powiedział nam Michał Misztal, prezes Startup Academy.
W ramach projektu odbyły się trzy warsztaty: "AI w nowoczesnej firmie", "Green Project Management” oraz "Innowacyjność i dofinansowania dla firm”. Ponadto przeprowadzono dwanaście specjalistycznych analiz i audytów dopasowanych bezpośrednio do potrzeb firm, dwanaście usług doradczych oraz dwa szkolenia dedykowane przedsiębiorstwom, zaprojektowane na podstawie przeprowadzonych wcześniej analiz potrzeb.
- Już po raz drugi włączyliśmy się w ten projekt, natomiast mamy okazję współpracować ze Startup Academy już od kilku lat. Przede wszystkim rekrutowaliśmy przedsiębiorców i rozmawialiśmy z nimi o tym, co możemy im zaoferować, a oferowaliśmy głównie szkolenia i audyty. W pierwszej kolejności Izba dotarła do swoich firm członkowskich, oferując im właśnie tego typu rozwiązania, ale rozmawiamy też z innymi firmami z naszego regionu. Chodzi też o to, żeby mogli skorzystać z dużej wiedzy, która została dla nich przygotowana - przyznał Łukasz Białczak, prezes Izby Przemysłowo-Handlowej Ziemi Radomskiej.
Podczas poniedziałkowej konferencji można było nie tylko zapoznać się z efektami projektu, ale także wysłuchać prelekcji ekspertów z dziedziny przedsiębiorczości, innowacji oraz marki osobistej. Jednym z nich była Anna Słopiecka, dyplomowany coach, mentor. ekspert ds. kreowania wizerunku i promocji marki.
- Budowanie marki osobistej współcześnie to już jest konieczność. Tu nie chodzi o trend, bo dziś każdy z nas jest marką osobista. Warto ją budować w sposób świadomy, wiedzieć, kim jesteśmy, jakie wartości reprezentujemy, do kogo chcemy docierać ze swoją ofertą, ze swoim przekazem i też, jakimi ludźmi chcemy się otaczać - powiedziała nam Słopiecka.
- Widzę ogromną przestrzeń, by dzielić się tą wiedzą z zakresu kreowania wizerunku w środowisku lokalnym i wspierać marki osobiste w wydobywaniu ich potencjału, bo w nas, w radomianach, jest ogromny potencjał zarówno jeśli chodzi o kontekst budowania marki osobistej, ale też marek naszych przedsiębiorstw, które są dumą naszego miasta - dodała ekspertka.
Poniedziałkowe wydarzenie zakończyło się wspólnym lunchem i networkingiem, który pozwolił na nawiązanie nowych kontaktów.
















Napisz komentarz
Komentarze