Jak czytamy w ogłoszeniu przetargowym, przedmiotem zamówienia jest promocja siatki połączeń z Lotniska Warszawa-Radom przy wykorzystaniu narzędzi promocyjnych należących do przewoźnika lotniczego oraz touroperatorów. Działania te będą realizowane na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika i touroperatorów z Lotniska Warszawa-Radom, zapewniając wzrost liczby pasażerów.
Prowadzone mają być kampanie promocyjne w internecie, outdoorowe, w prasie, radiu i telewizji, a także marketingowe, takie jak PPC (Pay-Per-Click), remarketing, SEO (Search Engine Optimization) oraz działania content marketingowe. Przetarg dotyczy też produkcji materiałów reklamowych, organizacji wydarzeń marketingowych dla mediów, z udziałem touroperatorów i przewoźników.
Kampanie mają dotyczyć różnych kierunków, m.in. Norwegii, Egiptu, Grecji, Albanii, Czarnogóry, Cypru, czy Hiszpanii.
Przypomnijmy, że obecnie z Radomia można polecieć tylko do Rzymu. Liczba połączeń ma wzrosnąć w sezonie letnim. Zaplanowane są loty do Barcelony, Prewezy, Rzymu, Larnaki i Antalyi.
Czas na składanie ofert w przetargu minie 28 kwietnia.















Napisz komentarz
Komentarze