Polary z nadrukiem w branży budowlanej
Polary z nadrukiem logo i informacjami o firmie mogą być noszone przez pracowników na placach budowy. To stanowi skuteczną formę reklamy dla firmy budowlanej - każdy przechodzień pozna i zakoduje w podświadomości identyfikację wizualną. Kiedy będzie potrzebował budowlanych usług, chętniej wybierze spośród konkurencyjnych firm tę, którą już w jakikolwiek sposób kojarzy.
Pracownicy na budowach stale narażeni są na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Polary zapewniają im niezbędną ochronę przed zimnem i wiatrem. Ponadto są lekkie, nie krępują ruchów (w przeciwieństwie do sztywnych kurtek), zapewniając swobodę i komfort podczas wykonywania obowiązków fizycznych. Warto wybrać bluzy z głębokimi kieszeniami - kieszeni na drobiazgi nigdy za wiele podczas tego typu pracy.
Bluzy polarowe z logo dla handlu
Branża handlowa równie docenia polary z nadrukami. Noszą je załogi małych sklepów typu convenience, stacji benzynowych, jak i hipermarketowych molochów. Klienci są już przyzwyczajeni do tego, że załogi sklepów mają ujednolicone uniformy. Nic dziwnego!
Dzięki ubraniom z logo pracownik swoim wizerunkiem od stóp do głów reprezentuje firmę. Nie dochodzi również do pomyłek na sali sprzedażowej, a klient potrzebujący pomocy szybko identyfikuje pracownika.
Bluzy polarowe są niezbędne, ponieważ pracownicy często pracują przy lodówkach, chłodniach i magazynach. Wychodzą na dwór, by odebrać dostawę, jak również wykonują prace porządkowe na zewnątrz sklepu.
Jeżeli prowadzisz punkt handlowy, niezwłocznie zorganizuj pracownikom taką praktyczną, estetycznie wykonaną odzież. Polary z logo są wyrazem dbania o wygodę swoich pracowników w każdych okolicznościach. Zadbaj o nich, a pozostaną w dobrym nastroju, co przełoży się na jakość obsługi.
Gastronomiczna branża - gdzie w niej miejsce na polary?
Gastronomia kojarzy się albo z kucharskimi uniformami, albo z kelnerami ubranymi według eleganckiego, acz wygodnego dress code’u. Nie oznacza to jednak, że ta branża może sobie pozwolić na rezygnację z mniej formalnych okryć.
Na zapleczu restauracji muszą wisieć polarowe bluzy. Pracownicy wykorzystają je przy każdej okazji do wyjścia na dwór, np. w celu posprzątania przed restauracją. Pójdą w niej po składniki do chłodnego magazynu. Jeżeli przy lokalu znajduje się ogródek - a goście chętnie z niego korzystają także w nieco chłodniejsze dni - kelnerzy z niższą tolerancją na zimno będą mogli komfortowo ich obsługiwać. Polar należy się także dostawcy działającemu indywidualnie dla Twojej restauracji.
Bluzy z polaru dobrze znoszą pranie, co jest ważne w branży gastronomicznej, gdzie wymagane są wysokie standardy higieny. Powierz realizację nadruków doświadczonej firmie, dysponującej nowoczesnymi metodami, by mieć gwarancję trwałości wzorów.
Dobrze ubrana branża turystyczna
Branża turystyczna to szeroki temat i równie szerokie pole do zastosowania polarów z logo.
- Polary z nadrukiem logo biura podróży mogą być noszone przez delegatów podczas kierowania wycieczką na lotniskach i dworcach. Dzięki rzucającemu się w oczy logotypowi żaden uczestnik nie poczuje się zgubiony w tłumie.
- Spersonalizowane polary z nadrukiem imienia i nazwiska przewodnika ułatwiają turystom identyfikację i kontakt z nim. Na odzieży zamawianej specjalnie dla konkretnego pracownika można umieścić nawet informację o tym, jakimi językami się posługuje.
- Polary z nadrukiem logo hotelu mogą być noszone przez personel. Jednolite stroje tworzą spójny wizerunek. Nawet gdy hotel wymaga eleganckiego wizerunku w stylu business attire, taka bluza przyda się pracownikom na zapleczu.
Polary w branży eventowej
Organizacja imprez łączy wiele stanowisk, a na każdym z nich przyda się polar z logo firmy odpowiedzialnej za wydarzenie. Koordynator, asystent, animator, technik, hostessa - oni muszą rzucać się w oczy na tle tłumu uczestników. Najłatwiej zatroszczyć się o identyfikację zespołu pracowniczego właśnie poprzez załatwienie jednolitych strojów firmowych.
Podsumowanie
Polary z logo to praktyczne ubrania, znajdujące zastosowanie nawet w branżach, w których z pozoru obowiązuje elegancki dress code. Dobrze wykonane logo będzie rzucało się w oczy każdego mającego styczność z tak ubranym pracownikiem. Im bardziej rozpoznawalny logotyp, tym lepiej dla firmy - organizacja odzieży z nadrukami zwróci się szybciej, niż sądzisz















Napisz komentarz
Komentarze