Kompetencje osób, które chcą pracować u Autoryzowanego Dealera BMW
Wiedza, doświadczenie i techniczne umiejętności to kwestie, które można nabyć w ramach swojej edukacji i zainteresowań, jak również w trakcie pracy na konkretnym stanowisku czy podczas stażu. Istnieją jednak pewne zdolności, których nie można mierzyć jedną miarą, jednak ich posiadanie zdecydowanie zwiększa wartość osoby aplikującej do pracy w Sieci Dealerskiej BMW.
Dealerzy BMW doceniają u swoich pracowników tak zwane kompetencje miękkie. Są to umiejętności, które pomagają konkretnym kandydatom się wyróżnić. Są empatyczni, potrafią szybko, ale i trafnie reagować na różne sytuacje i zachować się adekwatnie do zastanych okoliczności. Dlatego też tych cech charakteru nie można jednoznacznie zmierzyć, lecz co najwyżej ocenić je podczas rozmowy kwalifikacyjnej czy zadań testowych.
Osoby kandydujące do pracy w Autoryzowanym Salonie BMW powinny wyróżniać umiejętności interpersonalne. Sposób postępowania z klientami, integracja z zespołem pozytywnie wpływają na prestiż i renomę marki BMW, świadcząc o wysokiej kulturze osobistej jej pracowników i utrzymaniu najwyższych standardów obsługi.
Do cech idealnego kandydata należeć będzie asertywność, komunikatywność, odporność na stres, dobra organizacja pracy, umiejętność działania w zespole i wysoka kultura osobista.
Jakie umiejętności powinni posiadać pracownicy Sieci Dealerskiej BMW?
Interesuje Cię BMW praca? Dowiedz się, jakie powinieneś posiadać umiejętności, by zwiększyć swoje szanse w procesie rekrutacyjnym.
Doradca ds. Sprzedaży
Jeżeli chcesz zostać Doradcą ds. Sprzedaży, prócz wyżej wymienionych kompetencji miękkich i cech charakteru powinieneś posiadać wykształcenie techniczne i prawo jazdy kategorii B. Dużym atutem jest doświadczenie w branży handlowej, w szczególności w sprzedaży samochodów nowych lub używanych. Twoją mocną stroną będzie także już posiadana wiedza na temat marki BMW i motoryzacji.
Product Genius
Zastanawiasz się nad aplikowaniem na stanowisko Product Genius? To osoba, która jest swoistym ambasadorem marki BMW i potrafi dzielić się z innymi swoją pasją do motoryzacji. Z tego względu atutem u kandydata będzie znajomość marki BMW i jej produktów. Ważne, by na tym stanowisku mieć już doświadczenie z klientami typu premium, którzy są szczególnie ważni dla marki BMW. Product Genius musi więc wykazywać się umiejętnością budowania długofalowych relacji z klientami.
Kandydaci na to stanowisko powinni ponadto posiadać prawo jazdy kategorii B, gdyż jest ono niezbędne do przeprowadzania jazdy próbnej i jej organizacji pod kątem prezentacji, która ma przekonać potencjalnego nabywcę do zakupu samochodu.
Mechanik samochodowy
Mechanicy samochodowi pracujący dla Autoryzowanych Dealerów BMW to osoby, które posiadają wykształcenie średnie i dyplom uzyskania tytułu technika mechanika lub mechatronika samochodowego. Na tym stanowisku konieczne jest posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz doświadczenia w branży motoryzacyjnej. Aby przystąpić do pracy, należy także ukończyć wewnętrzne szkolenia prowadzone przez BMW Group Polska i posiadać znajomość marki BMW.
Technik diagnosta
Technik diagnosta musi być osobą z wykształceniem minimum średnim i posiadać dyplom technika mechanika, technika diagnosty lub mechatronika samochodowego. Od techników diagnostów pracujących w Autoryzowanych Serwisach BMW wymaga się również zdania wewnętrznego egzaminu. W tym zawodzie liczy się ponadto gruntowna znajomość PC/IT, doświadczenie w obszarze elektryki samochodowej, motoryzacji, a także uczestnictwo w wewnętrznych szkoleniach produktowych organizowanych przez BMW Group Polska.















Napisz komentarz
Komentarze