Na czym polega pozycjonowanie w Warszawie?
Na czym polega pozycjonowanie stron w Warszawie? Przebiega bardzo podobnie do pozycjonowania ogólnopolskiego. Konieczne są audyt SEO, optymalizacja techniczna, analiza efektów. Należy przeprowadzić działania on-site, off-site, ux.
Skupiamy się jednak na mniejszym obszarze. Zwiększamy widoczność na lokalne słowa kluczowe, pozyskujemy linki z lokalnych portali, docieramy do lokalnych użytkowników. Przyjrzyjmy się kwestii dotyczącej lokalnych fraz i budowy profilu linków.
Pozycjonowanie lokalne Warszawa - skup się na swoich klientach
Prowadzisz biznes lokalny, działasz na terenie całej Warszawy, w konkretnych częściach stolicy, w Warszawie i okolicach lub w całym województwie mazowieckim. Kto będzie Twoją grupą docelową? Użytkownicy znajdujący się na obszarze, który obejmują Twoje usługi. Pozycjonując stronę lokalnie, docierać będziesz właśnie do takich użytkowników. Dlaczego to takie istotne?
Użytkownicy, w ogromnej większości, szukają usług i produktów niedaleko siebie. Osoba mieszkająca na Mokotowie, potrzebująca pomocy hydraulika, z dużym prawdopodobieństwem skorzysta z usług fachowca z okolicy, nie z drugiej części Polski. Wpisze w wyszukiwarkę frazy: hydraulik Warszawa, hydraulik Mokotów itp. Pozycjonując stronę www lokalnie, zwiększysz swoje szanse na to, że klient zapozna się w Twoją ofertą.
Dobór fraz kluczowych - SEO Warszawa
Jednym z ważniejszych działań w local SEO jest dobór fraz. Najlepiej, aby fraza zawierała nazwę usługi, produktu oraz miasto, dzielnicę miasta, w których pracujemy. Wśród przykładowych fraz wymienić możemy:
- modelowanie sylwetki Warszawa
- warsztat samochodowy Śródmieście Warszawa
- restauracja Mokotów Warszawa
- fryzjer męski Warszawa Ochota
- elektryk Wilanów Warszawa
- pozycjonowanie Warszawa
- tapetowanie Warszawa
- wampirzy lifting Warszawa
- itp.
Słowa kluczowe umieszczamy w treści, nagłówkach, metadanych, w opisach zdjęć i atrybutach ALT.
Google chce wyświetlać użytkownikom wyniki w jak największym stopniu dopasowane do intencji. Dzięki historii wyszukiwań, adresom IP, połączeniom z lokalnymi sieciami wi-fi, użytkownik otrzymuje wyniki dopasowane do lokalizacji również wtedy, gdy wpisze zapytanie bez nazwy miejscowości lub dzielnicy.
O czym pamiętać, dobierając frazy kluczowe?
Źle dobrane frazy mogą wprowadzić użytkowników w błąd i przekreślić nasze szanse na konwersję. Bardzo konkurencyjne słowa kluczowe wymagać będą dużych środków i nakładów pracy. Co więcej, pozycjonując biznes na takie same frazy, jak o wiele więksi konkurenci, dysponujący kilkukrotnie wyższym budżetem, mamy niewielkie szanse na zadowalające efekty. Warto więc dokładnie przeanalizować frazy, a najlepiej skorzystać z pomocy fachowców SEO.
Content - publikacja i dystrybucja wartościowych treści
Na liście działań z zakresu pozycjonowania musi znaleźć się przygotowanie treści - opisów kategorii, produktów, a także artykułów blogowych. W treściach umieszczamy nagłówki - H1, H2, H3, H4, główne i semantyczne słowa kluczowe.
Możemy przygotować podstrony zoptymalizowane, pod wymienione wybrane frazy, na przykład: Henna pudrowa Warszawa, Manicure Warszawa, Zabiegi na twarz Warszawa.
SEO lokalne - linki zewnętrzne
Oczywiście dobór fraz kluczowych to dopiero początek długiej drogi do TOP10. O jakich jeszcze działaniach musimy pamiętać? Bardzo ważne jest pozyskiwanie linków zewnętrznych. Przy pozycjonowaniu lokalnym, warto skupić się na tym, by pozyskiwać linki z lokalnych portali, stron związanych z Warszawą i oczywiście, powiązanych tematycznie z naszym biznesem.
W jaki sposób możemy budować profil linków? Dobrze korzystać z różnych źródeł, będą to:
- publikacje artykułów sponsorowanych na portalach zewnętrznych
- wpisy w katalogach firm
- wizytówki NAP
- strony zapleczowe
- wpisy w mediach społecznościowych.
Działaj lokalnie z 1stplace.pl
Pozycjonowanie strony w Warszawie? Działaj lokalnie z 1stplace.pl - agencją e-marketingu, która zadba o zwiększenie widoczności Twojego biznesu w sieci. Co warto wiedzieć o 1stplace.pl? 1stplace.pl na rynku działa już ponad dekadę, a zajmuje się zarówno pozycjonowaniem lokalnym, jak i ogólnopolskim oraz na na rynkach zagranicznych. Oferta agencja obejmuje także budowe stron i sklepów internetowych oraz kampanie Google & Facebook Ads.















Napisz komentarz
Komentarze