Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
poniedziałek, 22 grudnia 2025 19:31
Reklama

Odzież reklamowa z nadrukiem - firmowe logo na ubraniach

Owszem, wielkość ma znaczenie. Ale to tylko jeden ze składników efektownego logo i tego, w jakim stopniu przyciągnie ono uwagę ludzi. Sprawdź, co jeszcze wpływa na skuteczność reklamową odzieży roboczej z logo firmy. Dowiesz się, jaka metoda znakowania najbardziej Ci się opłaci, które ubrania wybrać i jakich błędów nie popełnić już na starcie, planując zakup firmowych ubrań.

Profesjonalne logo na odzieży reklamowej - nadruk czy haft?

Największe wrażenie zawsze robi haft. Tu nie ma co się czarować - farba, tusz czy folia nie wywołują takiego efektu jak wyhaftowany wzór. Hafciarnie dysponują szerokim wyborem kolorów nici, dzięki czemu są w stanie oddać Twoje logo 1:1. Sam haft jest stosunkowo tani, jednak zapłacisz też za jednorazowe wykonanie szablonu do hafciarki. Jeśli chcesz jak najbardziej uciąć koszty, wybierz sitodruk. To najlepsza opcja, jeśli chcesz zamówić dużo ubrań z nadrukiem. A jeśli planujesz kupić tylko kilka sztuk odzieży z nadrukiem jednokolorowym? Zdecyduj się na termotransfer, czyli wgrzanie w tkaninę wzoru wyciętego w folii.

Koszulki polo i bluzy to najczęstszy wybór pracodawców. Ponadczasowa firmowa odzież reklamowa

Lekkie t-shirty i bluzy z długim rękawem są najpopularniejsze wśród odzieży firmowej. Nic dziwnego, pasują do wielu profesji, są tanie i dają duże możliwości wykonywania nadruków promocyjnych, podnoszących rozpoznawalność. Noszą je pracownicy sklepów, punktów obsługi klienta czy recepcji. A to daje całkiem sporo stanowisk w skali całego kraju. Wygodne bawełniane ubrania zapewniają komfort, a do tego dostępne są w wielu kolorach, dzięki czemu łatwo dobrać je do barw firmowego logo. To ważna kwestia, bo nie ma nic gorszego, niż gryzące się kolory, które bardziej odstraszają wzrok niż go przyciągają.

Czy z polara da się zrobić gadżet reklamowy? Odzież reklamowa z logo Twojej firmy na każdą porę roku

Dzięki znakowaniu z każdej części odzieży zrobisz akcesoria promocyjne. W przypadku bluz i kurtek polarowych jest to bardzo proste - wystarczy, że zamówisz do nich logo wykonane haftem komputerowym. Na grubym materiale wygląda on szczególnie świetnie. Zamów logotyp w dwóch formatach - A6 z przodu i A3 albo A4 na plecach. Ta zasada dotyczy zresztą wszystkich ubrań - od koszulek reklamowych, przez bezrękawniki po kurtki. Taki sposób oznakowania ubrań podkreśli profesjonalizm firmy, wzbudzając zainteresowanie potencjalnych klientów.

Czego wystrzegać się, zamawiając odzież firmową?

Nie kupuj ubrań, które się nie przydadzą. Po co Wam czapki, skoro pracujecie pod dachem? Albo polary w pracy biurowej? Stawiaj na to, co zwykle nosicie. Nie udziwniaj niepotrzebnie. Druga sprawa to jakość grafiki, którą przesyłasz do drukarni lub hafciarni. Tu nie ma wyjścia - obrazek logo musi być w wysokiej rozdzielczości i bez znaku wodnego, bo punkt usługowy specjalnie Ci go nie wyostrzy ani nie przerobi. Upewnij się, że wysyłasz odpowiedni plik w jakości co najmniej 300 dpi.

Oferta technologii dla Twojej firmy. Zamów odzież reklamową z nadrukiem i promuj markę

Niezależnie od tego, czy zależy Ci na prostych koszulkach reklamowych, koszulach biznesowych z logo czy kamizelkach roboczych albo czapkach, wybierz punkt oferujący pełen przekrój technik znakowania odzieży. Dzięki temu zdobędziesz pewność, że Twoje zamówienie jest w dobrych rękach. Przy okazji dostaniesz darmową wycenę do każdej metody i wybierzesz tę, która najlepiej Ci się opłaci. Koszulki z nadrukiem i inne ubrania firmowe z logo zrobią dla Ciebie Firmowe Ciuchy z Wrocławia. Sprawdź na ich stronie ofertę odzieży damskiej i męskiej przeznaczonej do pracy i idealnie nadającej się do zdobienia.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama