Zacznijmy od wyjaśnienia, czym jest system ERP. To specjalistyczne oprogramowanie pozwalające na kompleksowe zarządzanie wszystkimi obszarami działalności przedsiębiorstwa. Funkcjonuje w oparciu o jedną wspólną bazę danych dla wszystkich działów firmy. Na jakie funkcje szczególnie warto zwrócić uwagę, jeśli zastanawiamy się nad tym, by wdrożyć system ERP enova365?
Kadry i płace
Zarządzanie pracownikami dotyczy każdego przedsiębiorstwa. Dzięki systemowi ERP będzie to efektywniejsze niż do tej pory. Z łatwością można analizować ścieżkę kariery każdego pracownika, to jakie odbył szkolenia i jak prezentuje się jego czas pracy. Pracownicy mogą mieć dostęp do platformy, na której będą samodzielnie składać wnioski o delegacje bądź urlop, co wiąże się z dużą oszczędnością czasu dla każdej ze stron.
Finanse i księgowość
To również coś, bez czego żadna firma funkcjonować nie może. Mając oprogramowania ERP, nie musimy na bieżąco śledzić zmian w przepisach, bo zawsze będzie dostępna na czas aktualizacja. Program posiada takie moduły jak księga podatkowa, księga handlowa, księga inwentarzowa, czy windykacja. Można sprawnie przygotowywać i wysyłać wszelkie dokumenty i wnioski, a płatności robić bezpośrednio z panelu, by całkowicie wyeliminować konieczność logowania na konto bankowe. O pełnym spektrum możliwości można przeczytać na stronie http://enova.pl/rozwiazania/finanse-ksiegowosc/
BI
BI to skrót od Business Intelligence. Funkcja ta pozwala tworzyć i analizować raporty, dzięki którym można prześledzić bieżącą sytuację firmy. Można zestawiać ze sobą dowolne dane i wskaźniki, a przez to zaplanować dalsze działania. Narzędzie to jest bardzo intuicyjne, a uzyskane tabele i wykresy można udostępnić poszczególnym pracownikom.
Sprzedaż i CRM
Zarządzanie relacjami z klientem jest ważne w każdej firmie. Niezbędny do tego jest system CRM, w którym znajdują się wszystkie dane na temat klienta, jego zamówień i historia dotychczasowych kontaktów. Mając system ERP, nie trzeba osobno kupować kolejnego oprogramowania, bo CRM może być z nim zintegrowany. Wpływa to na wygodę użytkowania i pozwala na wydajną i efektywną pracę. Można nie tylko prowadzić ewidencję klientów, ale też analizować leady sprzedażowe bądź planować kampanie.
Handel i magazyn
To kolejny warty uwagi moduł. Dzięki niemu wiele procesów jest zautomatyzowanych. Program pozwala m.in. na szybkie wygenerowanie dokumentów handlowych jak RW, PW, WZ i PZ. Z systemem ERP analiza rozchodów towarów jest przejrzysta. Szybko można zweryfikować, które towary trzeba zamówić, łatwiej też zaplanować miejsce w magazynie. Tak jak w przy wcześniejszych modułów, tak i tutaj można generować raporty i zestawienia, które będą pomocne podczas inwentaryzacji. Ponieważ system ERP wiąże się z pracą w chmurze, magazynem można zarządzać z dowolnego miejsca.














Napisz komentarz
Komentarze