Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
piątek, 5 grudnia 2025 11:31
Reklama

Trasa N-S od Południa przez Żakowice do Plant jest już prawie gotowa. Mieszkaniec zaskarżył zezwolenie

Na terenie budowy drugiego etapu trasy N-S trwają ostatnie prace przed dopuszczeniem nowej drogi do użytku. Półtorakilometrowa jezdnia ma odciążyć ruchliwe ulice Wierzbicką i 1905 Roku. Termin otwarcia jest jednak wciąż nieznany, ponieważ jeden z mieszkańców zaskarżył zezwolenie na realizację inwestycji i zagrodził fragment terenu.
Trasa N-S od Południa przez Żakowice do Plant jest już prawie gotowa. Mieszkaniec zaskarżył zezwolenie

Źródło: / MZDiK

Zadanie jest realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj". Nowa jezdnia na fragmentach bez skrzyżowań ma po jednym pasie w każdym kierunku, natomiast przed skrzyżowaniami są dodatkowe pasy. U zbiegu z ulicą Wjazdową zostało wykonane rondo turbinowe z osobnymi pasami do zjazdów w kierunku ulicy Gajowej - tak, by pojazdy, które będą musiały ewentualnie poczekać przed przejazdem, nie blokowały przejazdu głównym ciągiem trasy N-S. Ronda turbinowe są uważane za najbardziej bezpieczne, ponieważ będąc już na nich nie trzeba zmieniać pasów . Ruchem będzie sterować w tym rejonie nowa sygnalizacja świetlna, która właśnie jest montowana. Wykonawca skończył już niemal wszystkie roboty drogowe, kanalizacyjne i oświetleniowe. Obecnie trwa malowanie oznakowania poziomego i instalowanie znaków pionowych, głównie przy rondzie. Powstały poza tym jezdnie serwisowe, drogi rowerowe oraz chodniki, a także zatoka do kontroli pojazdów przez Inspekcję Transportu Drogowego albo policję. W okolicach ulicy Czarnoleskiej zostały ustawione ekrany dźwiękochłonne. Urządzono poza tym nowe trawniki z drzewami i krzewami.



W najbliższym czasie cały nowy fragment trasy N-S mógłby zostać dopuszczony do ruchu. Tak się jednak nie stanie, ponieważ jeden z okolicznych mieszkańców zaskarżył obowiązujący ZRID (zezwolenie na realizację inwestycji drogowej). Do czasu rozstrzygnięcia sprawy - a jest to procedura niezależna od MZDiK - trzeba poczekać z otwarciem drogi. Jak informuje Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu, nie można tego zrobić również między innymi dlatego, że mieszkaniec samowolnie przegrodził część jezdni serwisowej oraz ciągu pieszo-rowerowego. Przechodnie i cykliści musieliby schodzić na ulicę, żeby ominąć ten teren. Tymczasem ze względów bezpieczeństwa nie mogą oni poruszać się tamtędy razem z przejeżdżającymi samochodami.

Zakres prac przy budowie trasy N-S został dodatkowo rozszerzony o przebudowę odcinka ulicy Wjazdowej, wzdłuż zajezdni autobusowej MPK Radom. Droga ma być szersza, dzięki czemu upłynni się ruch w kierunku nowego ronda oraz przejazdu kolejowego. Ten etap rozpoczął się nieco później niż podstawowa część inwestycji, więc skończy się także później. Zgodnie z umową z wykonawcą poszerzona ulica Wjazdowa powinna być gotowa do końca listopada.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

marek 04.10.2021 14:20
trasa nie jest źle zaprojektowana, ale nazywać ją trasą północ - południe, główną aleją miasta, to wierzbicka ma bardziej charakter alei. po pierwsze, przejazd powinien być zlikwidowany i powinien powstać wiadukt lub tunel. pomiędzy gajową i wjazdową i to podstawa. jak ktoś pisał rondo przy głównej przeprawie. na pewno zlikwiduje korki. trasa bezkolizyjna przy 1905 roku jest dobra nie wiem co wam przeszkadza, bez kolizyjne skrzyżowanie na wprost i wygodne skrzyżowanie do skrętu w lewo i w prawo. by ta droga bo trasą nie można jej nazywać, miała sens należało by przebudować Tygodniową i zagonową. miasto by pozyskało trochę terenów inwestycyjnych i lepiej skomunikowało osiedle południe. czy mieszkańcy będą tędy jeździć. czas pokaże. ale pewnie będzie tak jak z pierwsza częścią trasy N - S pomiędzy beliny prażmowskiego, a wiaduktem na Żeromskiego. jakoś nie zauważyłem, by ruch na 25 czerwca się zmniejszył.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
wójt 03.10.2021 11:13
" ponieważ jeden z mieszkańców zaskarżył zezwolenie na realizację inwestycji i zagrodził fragment terenu." wyjaśnijcie dlaczego to zrobił. ale po co lepiej siać ferment. ale lokalna gazetka sympatyzująca z po i radziem

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 03.10.2021 08:07
Popieram protestujących.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 03.10.2021 08:07
MZDiK informuję. Nie ma tam ludzi odważnych którzy by się pod tą informacją podpisali?

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 02.10.2021 23:35
formuła "zaprojektuj wybuduj". tak jak z RCS

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 02.10.2021 20:46
Niestety Witkowski jaki jest każdy widzi. Trasa NS-chciał dobrze, ale Pisiory mu przeszkadzały , Hala sportowa- to przez Pisiorów mu nie wyszło, Parking na Kelles Krauza- Oczywiście ze Pisiory winne, itp, itd , oj Wicia Wicia , odpuść ..... przecież masz już europejską emeryturkę .....

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
12g 02.10.2021 13:30
Jaki niby korek za rondem? Tam 2 pasy (plus tak naprawdę jeden dodatkowy w stronę dworca) w zupełności wystarczą.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 02.10.2021 13:08
Trasa odciąży Wierzbicką, dociąży Młodzianowską z której jest fantastyczny wyjazd w 1905 roku ( z dwóch stron ) zaprojektowany przez wizjonerskich geniuszy.Trasa N-S do ronda przy energetyku, dalej porażka ( korek i tyle ). Może ktoś zaprojektuje wiadukt do Mireckiego, ale wtedy to musiało by być Los Angeles, albo chociaż Wrocław czy Warszawa.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 04.10.2021 08:54
i bez ronda był korek pod sam leclerc (jak zamknięto szlaban). Chcesz powiedzieć, że "to samo" plus rondo rozładuje korek...? hahahahah

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Marek 04.10.2021 14:20
trasa nie jest źle zaprojektowana, ale nazywać ją trasą północ - południe, główną aleją miasta, to wierzbicka ma bardziej charakter alei. po pierwsze, przejazd powinien być zlikwidowany i powinien powstać wiadukt lub tunel. pomiędzy gajową i wjazdową i to podstawa. jak ktoś pisał rondo przy głównej przeprawie. na pewno zlikwiduje korki. trasa bezkolizyjna przy 1905 roku jest dobra nie wiem co wam przeszkadza, bez kolizyjne skrzyżowanie na wprost i wygodne skrzyżowanie do skrętu w lewo i w prawo. by ta droga bo trasą nie można jej nazywać, miała sens należało by przebudować Tygodniową i zagonową. miasto by pozyskało trochę terenów inwestycyjnych i lepiej skomunikowało osiedle południe. czy mieszkańcy będą tędy jeździć. czas pokaże. ale pewnie będzie tak jak z pierwsza częścią trasy N - S pomiędzy beliny prażmowskiego, a wiaduktem na Żeromskiego. jakoś nie zauważyłem, by ruch na 25 czerwca się zmniejszył.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Tomi 02.10.2021 11:05
Co za samowola, należy złożyć zawiadomienie na Policję i wywalić to samowolne ogrodzenie a cwaniaka ukarać.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 02.10.2021 09:46
900 nazwisk ludzi Zjednoczonej Prawicy żerujących na państwie to dopiero początek.....

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Pkpbn 02.10.2021 09:29
A jak to dalej ma wyglądać? Wlot i wylot drogi wprost na czarnoleska? To taki wariant dla mieszkańców południa? Ruch się zwiększył nie porównywalnie, a jak będzie cudo rondo przed torami to każdy będzie omijał przez czarnoleska. Ehh coś z myśleniem u nie których jest ciężko.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 02.10.2021 08:27
Popieram protestujących. Mają rację. MZDiK jak zwykle do d....y.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 02.10.2021 09:07
A Witkowski jest bez winy?

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
gjh 02.10.2021 13:32
Przecież jakbyś doczytał to wina wojewody z PiS-u.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Żenua 02.10.2021 00:50
Nie ma to jak w Radomiu... Rondo bezpośrednio przed torami ! Brawo wy! Już was ludzie kochajom!

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
radek 03.10.2021 11:18
chcieliśmy na torach ale pkp nam odmówiła

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Analityk 01.10.2021 23:48
Inwestycje po radomsku to : byle jak i byle gdzie, nawet na obcym gruncie . Kto pracuje w tym MZDiK bo oceniając ostatnie ich dokonania to kierownictwo wraz z pracownikami nawet nie nadaje się do budowy polnych duktów . Może prezydent winien przewietrzyć tę instytucję bo z każdym rokiem ta instytucja pod kierownictwem kolegów go bardziej pogrąża podobnie jak to robi kierownictwo MOSIR u. Po tym prezydencie zostaną nam obrazki (malowidła)na ścianach bo na ścieżki rowerowe o które proszą mieszkańcy nie ma co liczyć . Mamy w Radomiu prezydenta malarza a nie gospodarza.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Misiek 02.10.2021 17:15
Prezydent jest tylko wykonawcą. Rządzi rada, a ta jest z PiS. MOSiR to jest właśnie PiSowski ogródek.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 02.10.2021 20:16
2500 zł – tyle netto zapłacił Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu za reklamę w nowym radomskim dwumiesięczniku. Magazyn CityBonus wydawany jest m.in. przez żonę wiceprezydenta Frysztaka. est to artykuł sponsorowany w formie reklamy. Chodziło nam o to, żeby każdy się dowiedział, że za Radomskie Centrum Sportu odpowiada MOSiR – mówi Grzegorz Janduła, prezes spółki MOSiR w Radomiu. – Każdy kojarzy, że to miasto buduje RCS, ale nikt nie wie, że robi to rękami MOSiR-u. Reklama kosztowała 2500 zł netto – twierdzi prezes Janduła.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 02.10.2021 20:28
kolego Misiek masz bardzo szeroką wiedzę z dziedziny ST, samo określenie "RM RZĄDZI" wymiata, zgodnie z literą prawa i ustawie o ST Prezydent mianuje i odwołuje kierowników jednostek komunalnych oraz wykonuje budżet oraz przygotowuje projekty uchwał, no cóż nasz gwiazdor otoczył się przydupasami, a nie fachowcami w swojej dziedzinie i mamy efekty, a raczej ich brak

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
j***ć totalnuch 04.10.2021 07:34
misiek - jesteś typowym peowskim tumanem

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Analityk Rzetelny 04.10.2021 08:32
Nikogo nie oceniając... Z tego co wiem decyzja ZRID przenosi własność na inwestora. Czyli miasto jest już właścicielem spornej działki. Zgodnie z prawem postępowanie odszkodowawcze to osobny temat i nie można łączyć tych dwóch spraw. Reasumując: miasto mogło budować drogę a właściciel dostanie odszkodowanie ustalone w osobnym postępowaniu. Takie jest prawo. Uchwalone przez Sejm i podpisane przez Prezydenta RP

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 01.10.2021 22:29
Czyli warchoł. Jak te z Krychnowic co nie chcą kasy z podatków i miejsc pracy.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
ReklamaElmas wędliny
Reklama
ReklamaSalon Oświetleniowy Mirat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama