Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
piątek, 5 grudnia 2025 19:25
Reklama BAIKA czyste powietrze

Program TVN Turbo ze stacjami z naszego regionu w roli głównej!

Po rewolucjach kuchennych nadszedł czas na rewolucje… stacji benzynowych! Projekt prowadzi TVN Turbo oraz firma "Moya". Metamorfozę przechodzą m.in. dwie stacje z naszego regionu. Jedna znajduje się niedaleko Iłży, druga w Lipsku.

 

Stacja Viking w Błazinach Dolnych koło Iłży zmienia swoje oblicze, a efekty tej metamorfozy będziemy mogli zobaczyć na początku czerwca. Program „Stacja-reaktywacja” to projekt TVN Turbo oraz sieci stacji benzynowych „Moya”. Eksperci tej firmy wraz telewizją pomagają stacjom benzynowym zmienić wizerunek, który często pozostawia wiele do życzenia - począwszy od problemów finansowych, złej jakości paliwa, a kończąc na mało estetycznym wyglądzie.

- Stacja Viking jest jednym z obiektów przechodzących przed kamerami TVN Turbo gruntowną metamorfozę. Zbliża się ona już ku końcowi – jej zwieńczeniem  będzie nagranie uroczystego otwarcia stacji na początku czerwca, na którym przewidujemy wiele nagród, konkursów i atrakcji dla klientów. Od tego momentu Viking działać będzie w najwyższym standardzie, właściwym dla wszystkich obiektów w sieci MOYA. Wszystkie zmiany wizualne, podnoszenie standardów obsługi klienta, czynienie ze stacji miejsca przyjaznego kierowcom, służy jednemu – zwiększeniu satysfakcji klienta i zachęceniu go do ponownych odwiedzin na stacji. Wskazówek, jak to uczynić, oczekują wszystkie stacje paliw zainteresowane przyłączeniem się do sieci MOYA. Przemiana stacji nie jest  procesem krótkim – w przypadku stacji Viking potrwa łącznie prawie 2 miesiące powiedziała Monika Ostaszewska, należąca do grupy ekspertów nadzorujących reaktywację.

Dodała również, że w programie wzięły udział także stacje, które posiadały wcześniej uboższą ofertę, np. oferowały tylko gaz. Do tych stacji należy stacja Arc-Gas z Lipska.

Na stronie firmy Moya możemy przeczytać, że program „Stacja-reaktywacja” ma duże znaczenie dla całej branży, ponieważ stale rosnące ceny paliw negatywnie nastawiają kierowców do wszystkich stacji. Program ma pokazać ten biznes od kuchni, dzięki czemu widzowie będą mogli przekonać się, że nie tak łatwo da się zarobić na tego typu działalności, która wymaga kosztownych inwestycji. „Stacja-reaktywacja” ma też pokazać, że w tych miejscach – mimo panujących stereotypów – pracują osoby kompetentne i otwarte na klientów.

Emisja programu rusza 22 maja we wtorek o godz. 18.25. Co myślicie o tego typu programach, ma szansę przyciągnąć szerokie grono widzów, a zarazem klientów odnowionych stacji benzynowych?

Anna Prokop


Podziel się
Oceń

Reklama
ReklamaElmas wędliny
Reklama
ReklamaSalon Oświetleniowy Mirat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama