- Dołączenie TV Dami do Radomskiej Grupy Mediowej jest domknięciem projektu, który powstał w 2007 roku. Zakładał on stworzenie grupy skupiającej media z wszystkich najważniejszych kategorii. Naszym celem jest oferowanie kampanii cross-mediowych, pełna integracja newsroomów oraz produkcja jak najlepszego kontentu multimedialnego - komentuje Rafał Tatarek prezes zarządu RGM".
Przed powstaniem Radomskiej Grupy Mediowej rynek mediów w Radomiu był mocno rozproszony i zdecydowanie zdominowany przez zewnętrzny kapitał, o którym trudno powiedzieć „radomski”. Powodowało to ogromne trudności w uzyskaniu efektu skali, niezbędnego do skutecznego prowadzenia kampanii w mieście i regionie.
Obecnie RGM tworzą: najchętniej słuchana lokalna rozgłośnia radiowa w Polsce (34% słuchalności) - Radio Rekord FM, największy regionalny portal informacyjny - CoZaDzien.pl, największy lokalny bezpłatny tygodnik - 7 Dni oraz sieć ekranów LED. RGM dysponuje też powierzchniami reklamowymi w windach i na klatkach schodowych (ponad 875 nośników) oraz dystrybucją reklam na rowerach miejskich w Radomiu.
Radomska Grupa Mediowa ma plany na dalszy rozwój, które tak komentuje prezes zarządu RGM Rafał Tatarek - Naszą długookresową strategią jest rozwój w kierunku grupy regionalnej. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest otrzymana właśnie koncesja Radia Rekord FM w Ostrowcu Świętokrzyskim.















Napisz komentarz
Komentarze