Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu ma już pełną dokumentację dotyczącą nieoddanych
jeszcze do użytku odcinków obwodnicy.
- Jedynie w przypadku etapu III obwodnicy, czyli od linii kolejowej Warszawa - Kraków do ulicy Warsztatowej, dokumentacja z inwentaryzacji powykonawczej nie została jeszcze zarejestrowana w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Stopień zaawansowania procedur odbioru wskazuje na to, że kierowcy będą mogli jeździć całą obwodnicą już w lutym - powiedział Dariusz Dębski, rzecznik MZDiK.
Cały czas trwa budowa przepustu u zbiegu II i III etapu inwestycji. Betonowe elementy konstrukcji są za pomocą potężnych siłowników powoli wciskane w nasyp pod torami.
- Budowa przepustu pod linią kolejową numer 8 nie stanowi żadnego zagrożenia dla trwających obecnie odbiorów. Roboty przy przepuście są prowadzone na podstawie osobnego zezwolenia - zaznaczył Dariusz Dębski.
Przypomnijmy, że koszt budowy obwodnicy południowej Radomia to w sumie 204 mln zł. Generalnym wykonawcą inwestycji jest konsorcjum, któremu lideruje kieleckie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Fart. W skład konsorcjum wchodzą również Świętokrzyskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Trakt, Przedsiębiorstwo Robót Mostowych Mosty-Łódź oraz Budromost Starachowice.
- Jedynie w przypadku etapu III obwodnicy, czyli od linii kolejowej Warszawa - Kraków do ulicy Warsztatowej, dokumentacja z inwentaryzacji powykonawczej nie została jeszcze zarejestrowana w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Stopień zaawansowania procedur odbioru wskazuje na to, że kierowcy będą mogli jeździć całą obwodnicą już w lutym - powiedział Dariusz Dębski, rzecznik MZDiK.
Cały czas trwa budowa przepustu u zbiegu II i III etapu inwestycji. Betonowe elementy konstrukcji są za pomocą potężnych siłowników powoli wciskane w nasyp pod torami.
- Budowa przepustu pod linią kolejową numer 8 nie stanowi żadnego zagrożenia dla trwających obecnie odbiorów. Roboty przy przepuście są prowadzone na podstawie osobnego zezwolenia - zaznaczył Dariusz Dębski.
Przypomnijmy, że koszt budowy obwodnicy południowej Radomia to w sumie 204 mln zł. Generalnym wykonawcą inwestycji jest konsorcjum, któremu lideruje kieleckie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Fart. W skład konsorcjum wchodzą również Świętokrzyskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Trakt, Przedsiębiorstwo Robót Mostowych Mosty-Łódź oraz Budromost Starachowice.














