- Komunikacja pomiędzy mieszkańcami, a samorządem to podstawa
skutecznego działania. Liczy się tu przede wszystkim czas i ogólna
dostępność. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, w
odpowiedzi na potrzebę sprawnej komunikacji, zgodnie z duchem czasu,
podjąłem działania w celu uruchomienia w naszej gminie mobilnej
aplikacji „Alertownik”. Aplikacja ta, to łatwy i szybki sposób
przesyłania informacji. Mam nadzieje, że to narzędzie spodoba się
mieszkańcom, i że chętnie będą z niego korzystać - powiedział
Burmistrz Szydłowca Artur Ludew. - Dzięki aplikacji nasi mieszkańcy
będą także otrzymywać ostrzeżenia, oraz informacje dotyczące
wydarzeń sportowych czy kulturalnych, informacje o nowych
inwestycjach czy np. brać udział w głosowaniach na budżet
obywatelski – dodał Burmistrz Artur Ludew.
Jak działa aplikacja? Obywatele, którym na sercu leży dobro lokalnych społeczności, mogą dzięki Alertownikowi zgłaszać własne pomysły, budować wokół nich społeczność czy po prostu obserwować, co dzieje się w ich bezpośredniej okolicy przez ekran swojego smartfona lub tabletu. Każde wysłane przez mieszkańca zgłoszenie trafia bezpośrednio do jednostki obsługującej dany problem i zostanie przez nią rozpatrzone. Mieszkaniec zostaje powiadomiony o każdej zmianie statusu swojego zgłoszenia. Wystarczy wpisać w przeglądarce internetowej w smartfonie lub tablecie adres: https://alertownik.pl/pobierz-uzytkownicy














