Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
niedziela, 9 listopada 2025 20:34
ReklamaElmas wędliny

Co ma wspólnego flaga państwowa z materiałami reklamowymi?

Flaga państwowa to bodaj najpopularniejsze - jeśli można to tak ująć - narzędzie reklamy. Barwy, które są na niej przedstawione, integrują ludzi, nawiązują do konkretnej kultury, a także promują określony naród wraz z jego historią i dokonaniami. Okazuje się, że na jej bazie można stworzyć oryginalne narzędzia promocyjne, a także szeroko rozumiane reklamy zewnętrzne. Jak to możliwe?

Flagi państwowe i promocyjne - różnice

Nie ulega wątpliwości, że flaga państwowa to patriotyczny symbol narodowy, któremu należy się honor i szacunek. Niemniej na jej bazie powstają ciekawe artykuły promocyjne, w tym:

flagi promocyjne (reprezentujące symbol lub logo),

proporce na stoły konferencyjne,

godła,

akcesoria wyborcze,

szarfy, rozetki, wstęgi, a nawet rękawiczki dla pocztów sztandarowych.

Producent flag Polski, a także innych akcesoriów o charakterze patriotycznym, powinien w toku produkcji uwzględniać regulacje, jakie wnosi Ustawa z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych. W przypadku materiałów reklamowych wszelakie wymogi i obostrzenia definiuje strona zamawiająca, a także przepisy dotyczące znaków towarowych i ich ochrony.

Przykłady materiałów reklamowych na bazie flag państwowych

Doświadczony producent akcesoriów reklamy zewnętrznej często wzoruje się na klasycznych flagach. Dzięki temu powstają materiały promocyjne, które charakteryzują się dużą odpornością na warunki atmosferyczne. Można je mocować bezpośrednio w gruncie lub na fasadach budynków, a także wewnątrz gabinetów (np. podczas przemówień). W tym ostatnim przypadku są one montowane na specjalnych, dekoracyjnych stojakach.

Na bazie wzorców państwowych produkuje się również flagi poziome lub pionowe, a także różnego rodzaju proporce i stojaki oraz akcesoria okolicznościowe. Wybór jest tutaj bardzo szeroki i w głównej mierze zależy od zaplecza technicznego, jakim dysponuje konkretny producent.

Czym jeszcze zajmuje się producent flag i materiałów reklamowych?

Doświadczony producent akcesoriów reklamy zewnętrznej ma również w swojej ofercie szereg innych narzędzi reklamowych, które mogą być wykorzystywane do promocji danej marki. Należą do nich m.in.:

tablice reklamowe, które najczęściej powstają z dibondu, emalii, a także PCV,

szeroko rozumiane nośniki reklamy,

maszty, na których można osadzić flagi, godła oraz różnego rodzaju banery.

Warto dodać, że pojęcie nośników reklamowych jest bardzo szerokie. Do tego grona zalicza się m.in. różnego rodzaju ścianki, ramy aluminiowe, a także namioty automatyczne. Dużą popularnością cieszą się również banery, rollupy oraz akcesoria wypoczynkowe, Do tych ostatnich należą m.in. leżaki oraz parasolki, które można wykorzystać w roli praktycznego akcesorium promocyjnego i reklamowego.

W produkcji flag państwowych, firmowych i materiałów reklamowych specjalizuje się m.in. firma magdal.pl, która dostarcza na rynek rozwiązania zoptymalizowane pod kątem zamawiającego, które jednocześnie spełniają wymogi wynikające z obowiązujących ustaw i rozporządzeń.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama