Dlaczego warto postawić na odzież reklamową?
Załoga pracownicza, szczególnie ta, która ma bezpośredni kontakt z klientami, świadczy o całej firmie nie tylko zachowaniem, ale i wyglądem. Dlatego też przedsiębiorstwa powinny dbać o właściwą, profesjonalną prezencję swojego personelu. Doskonale do tego nadaje się specjalna, zunifikowana odzież firmowa z logo, która pozwala budować spójny wizerunek.
Dzięki odzieży reklamowej pracownicy są dobrze widoczni, a więc łatwo klientom ich odszukać w tłumie. Co więcej, osoba mająca na sobie jakikolwiek rodzaj uniformu z zasady budzi więcej szacunku i wydaje się być bardziej kompetentna. Wpływa to na tworzenie pozytywnych skojarzeń z całą firmą.
Nie można nie wspomnieć o funkcji marketingowej, jaką pełnią ubrania dla pracowników. Estetycznie wyglądające, spójne dla wszystkich elementy, doskonale zwracają na siebie uwagę i zapadają w pamięć. Nawet jeśli klient świadomie się im nie przyglądał, to jednak widok wielu osób je noszących działa na jego podświadomość. Dzięki temu zwiększamy szansę, że nasza firma będzie pierwszą, o której ktoś pomyśli, poszukując konkretnych produktów lub usług.

Jakie elementy odzieży reklamowej są najlepsze?
Wiele części garderoby może posłużyć jako odzież reklamowa, jednak najczęściej stawia się na koszulki typu polo, bezrękawniki oraz oczywiście polary. Te ostatnie są szczególnie doceniane przez naszych rodzimych przedsiębiorców. Wynika to z faktu, że Polska jest krajem, w którym większość miesięcy jest chłodne lub zimne, co sprawia, że musimy nosić ciepłe okrycie wierzchnie, nawet przebywając wewnątrz budynków.
Jeśli dana firma postawi jedynie na koszulki reklamowe, niestety od września do maja staną się one niewidoczne, gdyż każdy pracownik przykryje je własną bluzą lub swetrem. Oczywiście nie można wymagać od kadry, aby podczas pracy marzła! Dlatego też warto wyposażyć wszystkich w eleganckie polary reklamowe, które zapewnią komfort termiczny i profesjonalny wygląd.
Bluza polarowa z logo firmy — dobry sposób na identyfikację z marką
Polary firmowe sprawdzają się w wielu branżach. Oczywiście najczęściej spotkamy tak ubranych pracowników:
- sklepów, marketów i hurtowni (spożywczych, budowlanych, meblowych, odzieżowych itp.),
- restauracji popularnych sieciówek (np. McDonald's),
- stacji paliw,
- firm kurierskich,
- warsztatów samochodowych,
- salonów fryzjerskich i kosmetycznych.
Warto jednak zauważyć, że na spójną identyfikację wizualną coraz częściej stawiają nie tylko firmy, których pracownicy mają fizyczny kontakt z klientami, ale również przedsiębiorstwa produkcyjne czy korporacje zatrudniające jedynie pracowników biurowych. Wtedy polary reklamowe mogą być także swoistą wizytówką zewnętrzną, kiedy pracownicy ubierają je na co dzień, np. na spotkanie ze znajomymi.

Damski i Męski polar firmowy — na co należy zwrócić uwagę?
Oczywiście warto zadbać, aby polary firmowe były gustowne i dobrej jakości. Bluza polarowa wykonana z byle jakiego materiału szybko się zużyje. Zmechacony, rozciągnięty i źle dopasowany polar jest raczej anty wizytówką i nie budzi pozytywnego odbioru, zarówno osoby mającej go na sobie, jak i całej firmy.
Dobry firmowy polar posiada:
- doskonale widoczne, przyciągające logo firmy (najlepiej wybrać haft komputerowy, gdyż nadruk może okazać się nietrwały, zwłaszcza jeśli nie będzie się ściśle przestrzegać zaleceń dotyczących prania),
- miękki, przyjemny w dotyku i lekko elastyczny materiał (najlepiej jakościowy poliester o gramaturze ok. 200 g/m2),
- podwyższoną odporność na rozciąganie i zmechacenia (antypilingowa powierzchnia materiału zapobiega tego typu zjawiskom),
- fason dopasowany do cech sylwetki osoby, która go nosi (polar damski powinien mieć bardziej taliowany krój, natomiast panowie z pewnością docenią lekko szerszy, prosty krój),
- elementy zwiększające funkcjonalność (ucho do wygodnego zawieszenia w szafce, zamykane lub zasuwane kieszenie boczne, dodatkowa kieszeń na identyfikator i długopis),
- atrakcyjne wzornictwo, modny krój i kolory (warto postawić na elegancję i klasykę, unikając elementów kojarzących się z kiczem),
- możliwość dopasowania do osobistych preferencji (np. mankiety i dół bluzy regulowany, elastyczne ściągacze, możliwość odłączenia kaptura itp.).
Jakie bluzy polarowe dla pracowników różnych branż?
- Jeśli bluza ma służyć jako polar roboczy dla pracowników fizycznych (np. w branży budowlanej lub przemysłowej), warto zadbać o dodatkowe wzmocnienia z grubego materiału w miejscach narażonych na przetarcia.
- Personel pracujący na nocne zmiany doceni polary reklamowe z fluorescencyjnymi, kontrastowymi wstawkami, zapewniającymi poprawioną widoczność.
- Dla pracowników sklepów i marketów, lepszym wyborem będzie lekka bluza polarowa, w której nie będzie zbyt gorąco.
- Dla pracowników wykonujących swoje obowiązki na zewnątrz najkorzystniejsza okaże się gruba kurtka polarowa z kapturem, która zapewni komfort użytkowania w chłodniejsze dni.

Firmowa bluza polarowa - jak wybrać właściwego producenta?
Wybór właściwego producenta polarów reklamowych to klucz do jakościowych i dobrze prezentujących się uniformów z własnym logo. Z pewnością nie warto tutaj oszczędzać i wybierać jedynie pod względem atrakcyjności cenowej. Niska kwota może świadczyć o tym, że bluza wykonana będzie z miernej jakości materiałów, które szybko się zużyją, co spowoduje potrzebę zamówienia nowych.
Lepiej natomiast kierować się takimi aspektami, jak dobry kontakt z daną firmą, duży wybór fasonów czy pozytywne opinie zadowolonych klientów. Warto także zapytać o wykonanie kilku bluz celem wypróbowania, czy usługi danej firmy spełniają nasze oczekiwania.
Polary firmowe — czy warto w nie inwestować? - Podsumowanie
Postawienie na spójne uniformy dla pracowników w formie ciepłych polarów może być korzystne dla naszej firmy z kilku powodów. Po pierwsze, zapewniają komfort cieplny naszemu personelowi w miesiącach jesienno-zimowych, co z pewnością docenią pracownicy. Jednak bluza polarowa wyposażona w czytelny logotyp przede wszystkim korzystnie wpływa na wizerunek firmy i stanowi jej reklamę. Eleganckie, jakościowe bluzy reklamowe są wartościową częścią identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.














Napisz komentarz
Komentarze