Radomska Karta Miejska to popularna metoda płacenia za bilety komunikacji miejskiej. Zdarza się jednak, że ją gubimy lub uszkadzamy. Co wtedy zrobić?
Wniosek o wydanie duplikatu Radomskiej Karty Miejskiej znajdziecie TUTAJ.
W formularzu trzeba zawrzeć podstawowe dane: imię, nazwisko, PESEL, ulicę, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy i miasto, a także wybrać rodzaj biletu wraz z ewentualnym dokumentem uprawniającym do ulgi. Do tego trzeba załączyć zdjęcie w formacie 3,5 x 4,5 cm (format legitymacyjny).
Gdzie można złożyć formularz?
Prawidłowo wypełnione formularze z wymaganymi załącznikami są przyjmowane w następujących punktach MZDiK:
- Traugutta 30/30A (Śródmieście - główna siedziba Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji,
I piętro, pokój 112; obok przystanku Traugutta / Moniuszki 04, tel. 48 365-46-52, wewnętrzny 112),
czynny: 7:45-15:15 (dni powszednie);
- Traugutta 2 (Śródmieście - punkt obok przystanku Dw. Główny PKP / Traugutta 02, tel. 539-992-399),
czynny: 7:00-19:00 (dni powszednie);
- Malczewskiego 15 (Śródmieście - punkt obok przystanku Malczewskiego / Kelles-Krauza 01, tel. 602-650-133),
czynny: 7:00-19:00 (dni powszednie);
- Limanowskiego 74 (Borki - punkt obok przystanku Limanowskiego / Maratońska 12, tel. 784-681-495),
czynny: 7:00-19:00 (dni powszednie).
Ile kosztuje wydanie duplikatu Radomskiej Karty Miejskiej?
Zgodnie z uchwałą rady miejskiej wydanie każdego duplikatu Radomskiej Karty Miejskiej kosztuje 10 zł.
Czy przy wydaniu duplikatu Radomskiej Karty Miejskiej tracimy zapisane na niej pieniądze?
Pieniądze zapisane na utraconej lub uszkodzonej Radomskiej Karcie Miejskiej są przenoszone na duplikat karty według stanu na godzinę 10.00 następnego dnia roboczego po dniu zgłoszenia utraty karty. To samo dotyczy biletów okresowych.
Pełny regulamin Radomskiej Karty Miejskiej znajdziecie TUTAJ.














