- Nadszedł ten dzień, kiedy przedstawiamy Wam nowe logo HydroTruck Radom. Naprawdę lubiliśmy nasze stare logo – znak od lat kojarzący się z radomską koszykówką. Zdecydowaliśmy się jednak na jego odświeżenie – czytamy w komunikacie klubu.
Klub w ten sposób chciał zamknąć pewien etap radomskiej koszykówki i otworzyć się na nowe wyzwania.
- Dodaliśmy ogień. Przyznacie sami, że tego ognia nie brakowało już w końcówce ostatniego sezonu Energa Basket Ligi. Ale wszyscy uznajemy, że chcemy go więcej! I obiecujemy też dać z siebie wszystko – tak by mecze z udziałem naszej drużyny pełne były walki do końca i co za tym idzie – zapewniały sportowe emocje na najwyższym poziomie – mówi komunikat.
Przypominamy, że HydroTruck zrealizował przedsezonowe cele i utrzymał się w rozgrywkach. Ostatecznie podopieczni Roberta Witki zajęli 14. miejsce.















Napisz komentarz
Komentarze