Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
poniedziałek, 22 grudnia 2025 10:13
Reklama

Co z ul. Zbrowskiego? Znamy wyniki konsultacji

Znamy wyniki konsultacji dotyczących przebudowy ul. Zbrowskiego. Większość mieszkańców była za opcją przedłużenia oraz wprowadzenia nowych połączeń miedzy istniejącymi drogami w okolicach ul. Zbrowskiego.
Co z ul. Zbrowskiego? Znamy wyniki konsultacji

Źródło: fot. archiwum cozadzien.pl

Znamy wyniki konsultacji społecznych ws. przebudowy układu drogowego przy ul. Zbrowskiego w Radomiu. Wpłynęły 423 ankiety, z których głównie wynika, że mieszkańcy są za wprowadzeniem nowych połączeń między istniejącymi drogami w rejonie ul. Zbrowskiego. Poza ankietami wpłynęły też trzy pisma. Konsultacje trwały od 10 do 25 lutego, poza tym terminem do miasta dotarły jeszcze 22 ankiety. W sprawie zmian na Zbrowskiego odbyły się dwa otwarte spotkania z mieszkańcami. Niemalże wszyscy respondenci, bo aż 90 proc. pochodzą z terenu objętego konsultacjami, a blisko sześć proc. pochodzi spoza tego terenu.

Opinie mimo wszystko były podzielone. Respondenci proponowali również indywidualne rozwiązania. Ponad 65 proc. respondentów chciało wykonania połączenia ul. Żółkiewskiego w rejonie ul. Chodowicza. Ponad 70 proc. opowiedziało się za przedłużeniem ul. Rapackiego, od ul. Chodowicza do ul. Zbrowskiego, przeciw temu rozwiązaniu było prawie 17 proc. respondentów. Ponad 56 proc. mieszkańców chce wykonania przedłużenia ul. Orląt Lwowskich do osiedla Symfonia. 70 proc. respondentów deklaruje chęć połączenia ul. Andersa z ul. Gołębiowską w pobliżu trasy N-S. Blisko 45 proc. mieszkańców wskazało swoje sugestie i uwagi. Proponowali m.in. wykonanie progów zwalniających, ronda na skrzyżowaniu ul. Zbrowskiego i Paderewskiego oraz sygnalizacji świetlnej.

Sprawozdania i pełne wyniki konsultacji poniżej:

Sprawozdanie_ul__Zbrowskiego (1)

Zalacznik_nr_1

Zalacznik_nr_2

Zalacznik_nr_3


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Anonim 19.03.2021 18:16
Wystarczy przedłużyć Żwirki i Wigury,odblokować Sienną przez zrobienie mostka i sprawa Zbrowskiego rozwiązana !!!

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
jura 20.03.2021 07:56
PRZEDŁUŻYĆ KELLES KRAUZA, ALBO POWIĘKSZYĆ ROMASZEWSKIEGO. Trzeba zarządzać tym miastem a nie stwarzać pozory(konsultacje) i trzymać rodziny ,nieudaczników po urzędach. Proszę tu nie brać przykładu powstania ul. Pułaskiego bo to urzędniczy deal z Łysym był.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Włodek 18.03.2021 22:27
"Proponowali m.in. wykonanie progów zwalniających" - Niby w którym miejscu? Bo załączniki tych miejsc nie pokazują. Chyba że to kolejna zagrywka pod przysłowiową "publiczkę", razem z sygnalizacją świetlną. Na pewno nie pod publiczkę byłoby przedłużenie ulicy Żwirki i Wigury (koło komendy), ale jeden dziad jest tak pazerny, że ta ulica długo będzie ślepa.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 19.03.2021 13:44
Szanowny Panie Włodku popieram Pana całkowicie, szczególnie w kwestii przedłużenia ul. Żwirki i Wigury.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
RADOM to PiS ✈ 18.03.2021 20:49
Deptak zrobić deptak bo Radom to PiS. ***** ***

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
szkoda gadac 18.03.2021 17:17
tyle samo maja ludzie do gadania jak mieszkańcy Kowali przy wyborze trasy. po co ta cala farsa

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
du 19.03.2021 08:42
żeby upchnąć potrzebne ścieżki rowerowe i inną niezbędną infrastrukturę drogową typu spowalniacze i rondo koniecznie z CPN i MD. Projektanci i inni niezbędni urzędnicy są niepotrzebni wszystko załatwią konsultacje. Jest to wymóg demokracji na pewno nie w ujęciu Korwina. Jechać do Kielc i uczyć się jak przebudowuje się układ komunikacyjny, jeszcze nie jest za późno.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Inż. 18.03.2021 16:53
Bzdurą jest pytanie ludzi o propozycje przebudowy infrastruktury drogowej. Od tego są inżynierowie drogownictwa, którzy na podstawie przeprowadzonych badań, analiz natężenia ruchu itp powinni przedstawić konkretne propozycje rozwiązań. Jakieś tam konsultacje społeczne w takiej kwestii to zwyczajny pic na wodę. Ludzi można zapytać ewentualnie czy po zakończeniu inwestycji na trawniku wolą tulipany czy bratki. Wszystko inne świadczy o nieudolnosci i nieznajomości tematu przez odpiwiedzialnych za decyzje w mieście.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
rad 18.03.2021 18:30
Pewnie jest to prawda, lecz w sytuacji gdy rzetelnie zajmują się tym fachowcy, na których nie mają wpływu decyzje ich zwierzchników. Mam wrażenie że w naszym mieście od wielu wielu lat jest to niemożliwe do osiągnięcia. Przykładem niech będzie nawet omawiana ulica która podczas ostatniej przebudowy została "unowocześniona" po radomsku

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
G2 18.03.2021 16:21
Bzdura totalna 423 Ankiety na kilka tysięcy mieszkańców ? przecież to liczba mieszkańców 3 bloków i to oni maja decydować o dwóch osiedlach ? Nikt o zdrowych zmysłach nie chce zwiększenia ruchu w obrębie szkoły i żłobka oraz połączenia do i tak zatkanego żółkiewskego...

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
sdf 18.03.2021 16:37
Wiesz jak przeprowadza się sondaże (jaka jest próba badawcza) albo na czym polegają wybory powszechne (polityków wybierają tylko ci którzy zdecydują się zagłosować)?

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim 18.03.2021 22:44
G2, a czy ty wziąłeś udział i wypełniłeś ankietę? Przecież każdy miał możliwość. A taki wynik oznacza tylko tyle, że 423 osobom na tym zależy, a reszcie układ dróg jest tam obojętny.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama