- To bardzo dobra informacja. Kwoty wahają się od prawie 60 mln zł do prawie 100 mln zł. Wszystkie firmy dają 7-letnią gwarancję na swoje prace. MZDiK na realizację tej inwestycji chce przeznaczyć 57 mln zł. Najtańszą ofertę złożyła firma Strabag. Jeżeli okaże się ona prawidłowa pod względem formalnym i merytorycznym to wystąpimy do radnych o zgodę na zabezpieczenie brakującej kwoty - mówi Radosław Witkowski prezydent Radomia. - Trzeci etap trasy N-S będzie przebiegał od ul. Szklanej, wzdłuż ul. Olsztyńską, będzie przecinał ulice: Kozienicką, Gołębiowską, Żółkiewskiego i zakończy się rondem przy ul. Energetyków.
Trzeci odcinek trasy N-S będzie miał około 3 km długości i będzie biegł wzdłuż linii kolejowej.
- Jeśli oferty okażą się kompletne, będziemy musieli podjąć decyzję o ewentualnym dołożeniu pieniędzy - mówi wiceprezydent Mateusz Tyczyński.
Przypomnijmy, zamówienie obejmuje zaprojektowanie i budowę nowej drogi klasy Z (droga zbiorcza) o długości ponad 3 km. łączącej wybudowany odcinek trasy N-S - etap I z ulicą Energetyków wraz z ciągiem pieszo-rowerowym, ciągami pieszo- jezdnymi, oświetleniem, sygnalizacją świetlną, kanalizacją deszczową oraz skrzyżowaniami z ulicami: Żeromskiego, Kolberga, Szklaną, Olsztyńską, Struga, Gołębiowską, Zbrowskiego, Energetyków. Celem całego projektu jest utworzenie odpowiedniego połączenia komunikacyjnego pomiędzy północną częścią Radomia, a obszarem śródmieścia z pominięciem obszarów zabudowy mieszkaniowej (os. Nad Potokiem, Gołębiów I i II).
















Napisz komentarz
Komentarze