Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
piątek, 5 grudnia 2025 23:23
ReklamaElmas

Kowala. Kładka w miejscowości Augustów już gotowa

Zakończyły się prace przy dawnej drodze krajowej nr 7. Generalnym Wykonawcą robót była firma DRAGADOS S. A. działając w imieniu Inwestora Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad GDDKiA Oddział w Warszawie. Odcinek drogi DK7 został pozbawiony dotychczasowej kategorii i zaliczony jest do kategorii drogi wojewódzkiej.
Kowala. Kładka w miejscowości Augustów już gotowa

Źródło: źródło UG Kowala

Wójt Gminy Kowala od 2016 r. wnioskował i brał czynny udział w ustaleniach z Inwestorem w sprawie remontu drogi krajowej nr 7 na odcinku granic gminy Kowala, zwracając uwagę m.in. na dojścia do przystanków autobusowych i budowy kładki (ciągu pieszego) w miejscowości Młodocin Mniejszy w ciągu wiaduktu drogowego nad torami PKP, co umożliwi dostępność pieszą.

Urząd Gminy Kowala przygotował i przekazał GDDKiA dokumentację projektową pn. „Projekt ścieżki rowerowej i ciągu pieszego wraz z kładką przy wiadukcie na DK nr 7 w m. Augustów”. Wybudowana ścieżka obsługuje całkowicie bezpośrednie otoczenie. Zrealizowane zjazdy na tereny przyległe przeprowadzone są po skarpie drogi wraz w poprzecznym układzie pod wiaduktem w skrajnym przęśle wspornika ramy wiaduktu. Z uwagi na brak możliwości przestrzennych ciąg pieszy został zaprojektowany wzdłuż istniejącej drogi.

W ramach inwestycji realizowanej przez GDDKiA wyremontowane zostały odcinki chodników i dróg dojazdowych. Odcinek południowy ma wymienioną nawierzchnię w około 80-procentach. Nową nawierzchnię zyskają w sumie odcinki dawnej długości około 27 km. Wyremontowany został dwujezdniowy odcinek dawnej DK7 od nowego węzła Radom Północ do granicy miasta Radomia o dł. ok. 7 km, odcinek od granicy miasta Radomia do sieci węzła Radom Południe o dł. ok. 6 km i odcinek od węzła Radom Południe w kierunku Szydłowca o dł. 14 km.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

123 19.09.2019 12:58
"Z uwagi na brak możliwości przestrzennych ciąg pieszy został zaprojektowany wzdłuż istniejącej drogi" = hehe akurat na miejsce to tam nie ma co narzekać wiec smieszne tlumacznie :D

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
fgh 19.09.2019 12:54
Jaka kładka? To zwykłe przejście przez wiadukt z dorobionymi dojściami przez pochylnie z dwóch stron przeprawy. Lepiej jakby tam rzeczywiście powstała pełnoprawna kładka z której mogliby też wygodnie korzystać rowerzyści.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Reklama
ReklamaElmas wędliny
Reklama
ReklamaSalon Oświetleniowy Mirat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama