Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
piątek, 5 grudnia 2025 08:58
Reklama

Marek Kamiński na Brand Elite

Podróżnik i polarnik Marek Kamiński był gościem specjalnym VII edycji Brand Elite Spotkania z Marką. Spotkanie dla biznesmenów odbyło się w hotelu Karo w Mleczkowie.
Marek Kamiński na Brand Elite

Źródło: fot JK

 

Spotkanie adresowane było kobiet i mężczyzn prowadzących własną firmę.  Na spotkanie mogli też przybyć liderzy społeczni, samorządowcy oraz zarządzający projektami.

Spotkanie otworzyły wykład Joann Heidtman – Eksperta. Psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach, wykładowca akademicki.

Potem rozpoczął się wykład Marka Kamińskiego – podróżnika i przedsiębiorcy.

-  Staram się aby moje życie miało sens – mówi Marek Kamiński. – Dzisiaj będę mówił o bardzo konkretnym projekcie. W przyszłym roku zamierzam wyruszyć na wyprawę no trace expedition. To będzie wyprawa do Japonii samochodem elektrycznym. Podróżując i żyjąc zostawiamy wiele śmieci. Podczas tej wyprawy będę się starał nie zostawiać śmieci.  Ta wyprawa zakłada podróż przez Syberię po zamarzniętym jeziorze Bajkał. W samej Japonii będę się starał przejść stary pielgrzymi szlak wokół wyspy Sikoku. Ten szlak ma 1000 kilometrów. Chciałbym przejść ten szlak beż portfela i karty kredytowej.  Będę skazany na łaskę innych ludzi; jeśli dadzą mi coś do jedzenia to nie będę głodny, jeśli dadzą mi kąt do spania będę  mógł się wyspać. To będzie inna wyprawa, szanująca przyrodę. Właśnie o tym starałem się powiedzieć podczas tego spotkania

Patronem medialnym wydarzenia była Radomska Grupa Mediowa.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama