Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
poniedziałek, 22 grudnia 2025 05:06
Reklama

„Ready, Study, Go! Poland!” - kampania wizerunkowa uczelni w Polsce

Ministerstwo Edukacji i Szkolnictwa Wyższego uruchomiło akcję „Ready, Study, Go! Poland!”. Jej celem jest promocja polskich uczelni wyższych za granicami naszego państwa.

Studenci zagraniczni wybierają nasze rodzime uczelnie, kierując się zarówno marką, ofertą uczelni ale także i wizerunkiem miasta czy też całego regionu. Dlatego w celu zbudowania spójnego systemu promocji studiów w Polsce, powstała kampania wizerunkowa „Ready, Study, Go! Poland!”.

Ministerstwo zaprasza wszystkie chętne uczelnie do promowania swojej oferty studiów, zaprezentowania specjalności, pochwalenia się sukcesami naukowców czy też studentów. W taki sposób swoją ofertę uczelnie promowały podczas z targów "Education Abroad" w Kijowie oraz konferencji w Bangkoku. 

Jak możemy przeczytać na stronie ministerstwa: "W ciągu ostatnich trzech lat liczba studentów z Ukrainy wzrosła w Polsce aż trzykrotnie – dziś studiuje ich u nas już ponad sześć tysięcy, to najsilniejsza zagraniczna reprezentacja w polskich szkołach wyższych. Najchętniej wybierają kierunki techniczne, filologiczne i ekonomiczne".

 











Jeszcze przed końcem tego roku akademickiego ministerstwo planuje ogłoszenie konkursu grantowego dla uczelni, które w innowacyjny sposób promują się za granicą, szacujemy że pula konkursu będzie na poziomie około dwóch mln zł. W MNiSW trwają prace nad przygotowaniem dedykowanego uczelniom katalogu dobrych praktyk, który opisywać będzie najlepsze przykłady strategii promocyjnych szkół wyższych z całego świata.

Już dziś warto zacząć tworzyć pozytywny wizerunek naszych radomskich uczelni!  

 

źródło: MNiSW



Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama