Najważniejsze obecnie prace to montaż wiaty na peronie 3. Ekipy montują nowoczesną stalową konstrukcję. Cały czas trwa wylewanie konstrukcji betonowych na rozebranej południowej części stacji. Perony, które zostaną wykonane, będą miały maksymalną dopuszczoną przepisami wysokość 76 cm, aby podróżnym jak najwygodniej wsiadało się do wagonów.
Remont stacji PKP Radom




Jeśli trzeba, ekipy pracują 24 godziny - informuje Maciej Dutkiewicz, rzecznik spółki PKP PLK, która jest inwestorem przebudowy. Ma to miejsce m.in. przy wylewaniu betonu oraz montażu stalowych ram, na których jest montowana trakcja elektryczna. Wymaga to wyłączenia prądu, więc najwygodniej zrobić to w nocy, kiedy ruch jest najmniejszy.
Obecny postęp można ocenić na 30% - mówi rzecznik. dodaje, że nie zanotowano najmniejszego opóźnienia, wszystkie prace przebiegają zgodnie z harmonogramem, a to oznacza, że stacja zostanie oddana pasażerom z końcem roku.
Maciej Dutkiewicz zapewnia, że tunel prowadzący na perony i do ulicy Domagalskiego zostanie otworzony dla pieszych już w sierpniu.
Obecny postęp można ocenić na 30% - mówi rzecznik. dodaje, że nie zanotowano najmniejszego opóźnienia, wszystkie prace przebiegają zgodnie z harmonogramem, a to oznacza, że stacja zostanie oddana pasażerom z końcem roku.
Maciej Dutkiewicz zapewnia, że tunel prowadzący na perony i do ulicy Domagalskiego zostanie otworzony dla pieszych już w sierpniu.













