Od kandydata na stanowisko dyrektora ZUK wymagany jest co najmniej 5-letni staż pracy. A również znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o gospodarce komunalnej, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie przyrody, o podatkach i opłatach lokalnych oraz rozporządzenia do w/w ustaw. Kandydat musi znać prawo zamówień publicznych i Kodeks postępowania administracyjnego. Wymagana jest także staranność i rzetelność, zaangażowanie w pracy, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność organizowania pracy własnej oraz kierowania zespołem ludzi, a także umiejętność pracy w stresujących warunkach i pod presją czasu.
Pożądane jest także doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami i finansami publicznymi.
Wszyscy zainteresowani swoje oferty mogą składać do 13 kwietnia. Informacje o dokumentach niezbędnych do aplikowania na stanowisko dyrektora ZUK znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej.















