Internetowa sprzedaż biletów na pojedynek z Cracovią (5 sierpnia, godz. 20), który będzie powrotem Radomiaka na Struga 63, miała rozpocząć się o godz. 11 w czwartek, 27 lipca. Miała, ponieważ większość kibiców miała problemy nawet z dostaniem się na stronę, na której wejściówki można nabyć (https://sklep.rcsradom.pl). Ta sztuka udała się nielicznym - Na obecną chwilę zostało sprzedane 524 bilety - poinformował Radomiak.
Jaki jest powód problemów? - Strona sklepRCS zablokowana po atakach typu DDoS. Niektóre są trudne do zlokalizowania i dotarcie do ich źródła jest bardzo uciążliwe. Ataki są nastawione na maksymalne utrudnienia w działaniu usług sklepu internetowego - wyjaśnił w komunikacie Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu.
Radomiak poinformował z kolei, że korzysta z systemu, który nie jest własnością klubu, a obsługuje go firma SportData. - Zarówno Klub, jak i MOSiR walczą o najszybsze rozwiązanie problemu, jesteśmy w ciągłym kontakcie z właścicielem systemu. Sprzedaż ruszy, gdy tylko usterka zostanie naprawiona. Przy sprzedaży karnetów, sytuacja została opanowana w ciągu kilku godzin, mamy więc nadzieję, że podobnie będzie w obecnej sytuacji. Klub ze swojej strony, może jedynie prosić inne podmioty, o jak najszybsze rozwiązanie problemu. Radomiak S.A. nie ma wpływu na działanie systemu, nie jest to od nas zależne. Za utrudnienia przepraszamy - czytamy w komunikacie wydanym przez Radomiaka Radom.
Kibice "Zielonych" są wściekli, o czym można się przekonać czytając komentarze w mediach społecznościowych.
Kiedy system zacznie działał poprawnie i kibice bez problemów będą mogli kupić wejściówki na mecz z Cracovią? Na ten moment nie wiadomo.
Z kolei w piątek, 28 lipca o godz. 11 w Zielonej Wyspie w Galerii Słonecznej ma się rozpocząć stacjonarna sprzedaż biletów.















Napisz komentarz
Komentarze