Radom to ponad 200-tysięczne miasto, które pod względem liczby ludności plasuje się na 14 miejscu w kraju. W Radomiu działa sześć uczelni wyższych i jest zarejestrowanych około 25 tys. podmiotów gospodarczych. W Radomiu są dobre warunki do rozwijania biznesu. Zadbaj tylko o rozwój pracowników. W XXI wieku trudno sobie wyobrazić firmę, która oszczędza na rozwoju pracowników. Szybko by ich straciła. A wtedy poniesie koszty związane z rekrutacją i wdrażaniem nowych pracowników. Wpadnie w błędne koło.
Aż 87 proc. firm doświadcza braków w umiejętnościach miękkich pracowników lub oczekuje problemów z ich brakiem w ciągu kilku lat – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradztwa strategicznego McKinsey & Company. Mało tego! Według badania, przeprowadzonego wśród ponad 2000 osób dorosłych przez Harris Poll, globalną firmę badawczą, kompetencje miękkie są nawet ważniejsze od doświadczenia. Wyniki badania sugerują, że 75 procent amerykańskich pracodawców najprawdopodobniej zatrudniłoby kandydata, który ma umiejętności miękkie, ale brakuje mu odpowiedniego doświadczenia czy kwalifikacji. Jak w związku z tym rozwijać kompetencje miękkie pracowników? Na jakie szkolenia ich wysyłać? Możliwości jest bardzo wiele.
Radom: firmy szkoleniowe
Na radomskim rynku szkoleniowym działa wiele firm i trudno wybrać najlepszą. A szkolenia dla firm, to istotny segment rynku szkoleniowego. – Na pewno trzeba sprawdzić, od jakiego czasu firma jest na rynku. Im dłużej, tym lepiej. Jakich ma klientów? Jak podchodzi do szkoleń? Na czym opiera swoje programy szkoleniowe. Pytań jest wiele — mówi Piotr Juszczak, partner w firmie szkoleniowej Delta Training. Cena nie powinna być najważniejszym kryterium wyboru. Firma szkoleniowa Delta Training specjalizuje się w szkoleniach dla firm. Dlatego wszystkie zadania, ćwiczenia, kejsy są dopasowane do konkretnej firmy.
Doświadczona firma szkoleniowa
Jeśli zamierzasz wzmocnić kompetencje miękkie pracowników, poszukaj takiej firmy, jak Delta Training. Firma na rynku istnieje nieprzerwanie od 2008 roku, gdy jeszcze numerem jeden wśród telefonów była Nokia, a wśród portali Nasza Klasa. Kto to jeszcze pamięta? Grono klientów firmy Delta Training jest imponujące. To zarówno duże, międzynarodowe korporacje, takie jak Sanofi-Aventis, Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, Polpharma, ING Bank Śląski, Volkswagen Group Polska, Leroy Merlin Polska, czy też mniejsze organizacje, jak Giant Polska, iSpot Poland, sektora publicznego (Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Urząd Zamówień Publicznych), czy organizacji pozarządowych, jak Fundacja WWF Polska, Fundacja Ukraina i wiele innych. Wśród klientów firmy możemy znaleźć nawet Ambasadę Finlandii w Warszawie. – Jesteśmy dumni, że w naszym szkoleniu uczestniczył m.in. ambasador Finlandii. W szkoleniu brał udział razem ze swoim psem. Atmosfera była bardzo domowa – wspomina Juszczak z Delta Training. Pełna lista najważniejszych klientów jest na stronie firmy. Delta Training to znana firma na rynku usług biznesowych. Wybierając dobrą firmę szkoleniową, sprawdź listę klientów i przejrzyj referencje.
Radom: szkolenia dla firm
Dzięki swoim klientom firma nie jest anonimowa. Ma swoją markę i doświadczenie. – Nie jesteśmy firmą, która zatrudnia przypadkowych trenerów. Mamy sprawdzony zespół. Część trenerów pracuje z nami od samego początku, czyli 2008 roku. Rozwijamy się organicznie. A nasze know-how to sprawdzona wiedza wynikająca z badań behawioralnych w obszarach psychologii społecznej i ekonomii. Nasze rozwiązania szkoleniowe opieramy na wynikach rzetelnych badań, sprawdzonych już w biznesie. Dbamy o praktyczność i użyteczność szkoleń. Unikamy wiedzy akademickiej. Teorię ograniczamy do minimum. Nie opieramy szkoleń jedynie na pojedynczym doświadczeniu trenera. No, chyba że firma ma życzenie spotkania z ciekawym człowiekiem. To takie spotkanie możemy zorganizować. Nie jest to jednak ani szkolenie, ani warsztat – twierdzi Juszczak z Delta Training prowadzącej szkolenia miękkie.
Szkolenia sprzedażowe dla firm
W ofercie Delta Training znajdziesz wiele szkoleń sprzedażowych. Można wymienić m.in: techniki sprzedaży, radzenie sobie z trudnym klientem, profesjonalna obsługa klientów, obsługa reklamacji, typologia klientów, cross-selling i up-selling, prezentacje handlowe, narracje, perswazja i wywierania wpływu, pisanie ofert handlowych oraz merchandising.
Szkolenia menedżerskie dla firm
Szkoleń menedżerskich jest równie szeroki wybór: skuteczne motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem, przywództwo transformacyjne, przywództwo sytuacyjne, udzielanie informacji zwrotnej (feedback), komunikacja menedżerska, rekrutacja pracowników, delegowanie zadań i odpowiedzialności, coaching menedżerski… To oczywiście nie wszystko, ponieważ firma projektuje szkolenia, uwzględniając specyficzne potrzeby poszczególnych klientów.
Szkolenia zespołowe dla firm
Poza szkoleniami sprzedażowymi i menedżerski zainteresowaniem klientów cieszy się szkolenia z komunikacji e-mailowej. Delta Training przy okazji realizacji tego szkolenia wspólnie z menedżerami i redaktorami głównych tytułów prasowych zaprojektowała badanie „Indeks Mail” dotyczące jakości komunikacji e-mailowej w firmie. I we współpracy z firmami badawczymi przygotowuje raz w roku raport na temat trendów w komunikacji przez e-mail. Podobne zainteresowanie wzbudza szkolenie „job crafting”, czyli jak znaleźć radość w pracy. – Świat nieustannie się zmienia. Pandemia, wojna, inflacja… To wszystko ma wpływ na rynek pracy i szkolenia. Trafia do nas wiele zapytań dotyczących współpracy w zespole, Insights Discovery, zarządzania sobą w zmianie, radzenia sobie z klientami w trudnych sytuacjach. A nawet klienci interesują się szkoleniem na temat prezentowania danych i liczb – mówi Juszczak z Delta Training. A może masz zupełnie inną potrzebę szkoleniową?















Napisz komentarz
Komentarze