Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
poniedziałek, 22 grudnia 2025 09:22
Reklama

ZUS zaprasza na dyżury telefoniczne

W listopadzie mieszkańcy województwa mazowieckiego mogą skorzystać z porad ekspertów z ZUS podczas dyżurów telefonicznych.
ZUS zaprasza na dyżury telefoniczne

Źródło: fot. archiwum cozadzien.pl

W środę, 16 listopada otwarte będą dwie linie telefoniczne.
Pod numerem telefonu 22 590-27-33 w godzinach od 9 do 11 pracownicy II Oddziału ZUS w Warszawie odpowiedzą na pytania z zakresu świadczeń emerytalno-rentowych. - Eksperci będą udzielali informacji o tym jak wyliczyć kapitał początkowy, jakie są potrzebne dokumenty do wniosku, jakie są zasady nabywania prawa do emerytury, renty z tytułu niezdolności do pracy oraz renty rodzinnej oraz kiedy można przeliczyć świadczenie emerytalno – rentowe. – informuje Wojciech Ściwiarski, rzecznik prasowy ZUS w województwie mazowieckim.

W godzinach od 10 do 12 pod numerem telefonu 22 538-21-89 pracownicy I Oddziału ZUS w okresów ubezpieczenia/zamieszkania w USA i Francji do świadczeń emerytalno-rentowych, które podlegają koordynacji.

W środę, 23 listopada pracownicy ZUS w godzinach od 10 do 12 pod numerem telefonu 22 538-21-89 odpowiedzą na wszelkie pytania z zakresu zasiłków chorobowych. - Podczas dyżuru będzie można zapytać eksperta o rodzaje świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, wysokość tych świadczeń czy o zasady przyznawania i wypłaty zasiłku chorobowego. – dodaje rzecznik.

W środę, 30 listopada mieszkańcy Mazowsza w godzinach od 10 do 12  będą mogli zadzwonić pod numer telefonu 22 538-21-89 i uzyskać informację o ulgach z tytułu rozpoczęcia działalności gospodarczej, zasadach wypełniania dokumentów i wysokości opłacania składek czy o obowiązkach osób prowadzących działalność gospodarczą.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama