„RTBS "Administrator" Sp. z o.o., Wydział Inwestycji Zarządzania Zasobami Własnymi przy ul. Starowolskiej 11a w Radomiu informuje, że w związku z awarią kotłowni nastąpi przerwa w dostawie centralnego ogrzewania i ciepłej wody do odwołania w budynku przy ul. Struga 110” - takiej treści komunikaty pojawiły się na klatach schodowych w bloku.
Jedna z mieszkanek informuje, że ogrzewania i ciepłej wody nie ma już od tygodnia, od 16 lutego. - My rozumiemy, że jest awaria, ale wielokrotnie próbowałam dzwonić, aby dowiedzieć się ile potrwa. Nikt nie odebrał. Kontaktowałam się też mailowo w tej sprawie, również przez formularz na stronie, ale też nikt nie odpisał. Po prostu chcielibyśmy wiedzieć na jak długo pozostaniemy bez ciepłej wody i ogrzewania – mówi mieszkanka bloku.
Lech Barszcz, prezes RTBS Administrator poinformował nas, że Zakład Usług Technicznych Energetyki Cieplnej czeka na część do pieca, a ta powinna przyjść dzisiaj lub jutro. - Zdarzyła się awaria w kotłowni, dla bezpieczeństwa trzeba było to wszystko powyłączać. Dzisiaj była na ten temat rozmowa, tak więc cały czas monitorujemy sytuację. Nam też zależy, żeby jak najszybciej awaria została usunięta – mówi Lech Barszcz.
Najprawdopodobniej ciepło ma wrócić do końca tygodnia.














Napisz komentarz
Komentarze