Kiermasz będzie częścią Jarmarku Świątecznego, podczas którego planowane są koncerty, konkursy, zjazd food tracków i inne atrakcje. Zarządzenie Prezydenta Miasta Radomia oraz regulamin kiermaszu i załączniki znajdują się na stronie - TUTAJ.
Organizator zapewnia wystawcom drewniane stoiska oraz dostęp do prądu.
Warunkiem uczestnictwa w kiermaszu świątecznym jest zgłoszenie do dnia 19 listopada 2021 roku do godz. 12.00 deklaracji udziału w kiermaszu, stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu na adres: [email protected] (w temacie maila proszę wpisać „Kiermasz – zgłoszenie”). Z autorami wybranych ofert organizator skontaktuje się do dnia 23 listopada do godz. 13.00. Preferowana będzie sprzedaż ozdób, rękodzieła, upominków, świątecznych potraw.
Kiermasz świąteczny odbędzie się w dniach 17-19 grudnia na pl. Jagiellońskim w Radomiu.














Napisz komentarz
Komentarze