Prace - w ramach zadań pod nazwą "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mirów w roku 2019" oraz "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mirów w roku 2019 - II etap" zostały powierzone, w trybie publicznego zapytania ofertowego, firmom: DELTA Tomasz Wejman oraz PHUP "EURO-GAZ", i zostały zakończone na przełomie października i listopada b.r.
Łączny koszt obu zadań wyniósł 38 190,47 zł, w tym 29 058,66 zł ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (21 000 zł dla zadania nr 1 i 8 058,66 zł dla zadania nr 2) oraz 9 131,81 zł z budżetu gminy Mirów.
W kolejnych latach wójt gminy Mirów zamierza kontynuować starania aby - zgodnie z gminnym "Programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Mirów na lata 2017-2032" - Gmina Mirów była całkowicie wolna od azbestu.















Napisz komentarz
Komentarze