Umowa, która wygasła 31 lipca była podpisana z gdyńską firmą Rewizor. Obowiązywała cztery lata. Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłosił nowy przetarg na usługę kontroli biletów w autobusach miejskich, ale nie został on rozstrzygnięty. MZDiK za kontrole biletów w autobusach był gotowy zapłacić firmie zewnętrznej 5,3 mln złotych. Ale najtańsza oferta, która wpłynęła na przetarg opiewała na kwotę ponad 6 mln złotych. - Wpłynęła oferta, która znacznie przekracza kwotę, którą posiadamy. Zdecydowaliśmy, że stworzymy swój dział kontroli biletowej. Jest to swoistego rodzaju odzwierciedlenie tego działu, który pracuje przy strefie płatnego parkowania i będziemy zatrudniali pracowników, którzy będą kontrolować bilety. Przede wszystkim szacujemy, że przyniesie to oszczędności, ale również szacujemy, że podniesie to jakość tej usługi, na którą wielu mieszkańców zwraca uwagę – mówił wiceprezydent Konrad Frysztak, w porannej rozmowie Radia Rekord i TV Dami.
Z analiz przeprowadzonych przez MZDiK wynika, że oszczędności o których mówi wiceprezydent Konrad Frysztak to kwota około 3 mln zł w ciągu czterech lat. Dopóki MZDiK nie zatrudni nowych kontrolerów, to sprawdzaniem biletów w autobusach komunikacji miejskiej będą się zajmować specjalnie przeszkoleni pracownicy MZDiK.















Napisz komentarz
Komentarze