Oświadczenie majątkowe samorządowcy muszą zdać osobiście lub przesłać pocztą do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w dwóch egzemplarzach - według stanu na 31 grudnia 2011 roku.
Do oświadczenia dołączone powinno być zeznanie (PIT) o wysokości dochodu w ubiegłym roku. Jeden egzemplarz oświadczenia majątkowego przekazany będzie do urzędu skarbowego, drugi natomiast poddany zostanie analizie wojewody. Informację o osobach, które nie złożą oświadczeń w terminie, bądź u których stwierdzono w zeznaniach nieprawidłowości, wojewoda przekaże odpowiednim organom (sejmik województwa, rada powiatu, gminy, miasta, dzielnicy).
Do złożenia oświadczenia majątkowego wojewodzie mazowieckiemu zobowiązani są: przewodniczący sejmiku województwa, przewodniczący rad powiatów, gmin, miast oraz dzielnic Warszawy, marszałek województwa, starostowie, wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast z terenu województwa mazowieckiego. Szczegółowe informacje oraz pomocne druki dostępne są w zakładce „Oświadczenia majątkowe” na stronie www.mazowieckie.pl
źródło: Mazowiecki Urząd Wojewódzki
Jak zarabiają władze miasta?
Z końcem kwietnia mija ustawowy termin przekazania oświadczeń majątkowych przez samorządowców. Zaraz na początku maja poinformujemy więc Państwa o tym czy i jak wzbogacili się przez ostatni rok członkowie władz miasta i powiatu.
- 22.04.2012 09:58
Reklama















